رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بهره برداری از پلی‌کلینیک سلامت خانواده تا پایان ماه رمضان

20:39 - 23 تير 1394
کد خبر: ۶۰۱۲۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون درمان مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از بهره برداری از پلی‌کلینیک سلامت خانواده در این مجتمع تا پایان ماه رمضان خبر داد و گفت: در این پلی‌کلینیک زوج‌هایی درمان خواهند شد که با عوامل و اختلالات جنسی تاثیرگذار بر ناباروری روبرو هستند.

بهره برداری از پلی‌کلینیک سلامت خانواده تا پایان ماه رمضان/ درمان ناباروری ناشی از اختلالات جنسی در این مرکز/دریافتی سه شنبهبه گزارش گروه اجتماعی ، سید سعید هاشمی نظر‌‌ی با اعلام خبرافتتاح پلی‌کلینیک سلامت خانواده در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: در این پلی‌کلینیک همسران و زوج‌هایی درمان خواهند شد که با عوامل و اختلالات جنسی تاثیرگذار بر ناباروری روبرو هستند.

وی تصریح کرد: در برخی موارد همسران مشکلی برای داشتن فرزند ندارند اما مشکلات عصبی، روانی، اختلال در رابطه جنسی و غیره باعث مشکلاتی در این راه می‌شود.

هاشمی‌نظری با اشاره به اینکه در مورد ناباروری های غیر ژنتیکی متولی خاصی در کشور وجود ندارد، افزود: این پلی‌کلینیک با مرکز درمان ناباروری رویش(واقع در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران) تفاوت‌ دارد. کار مرکز رویش درمان ناباروری است اما در بسیاری موارد زوجین دچار اختلالات و مشکلات جنسی هستند و در پلی کلینیک سلامت خانواده به این مشکلات پرداخته خواهد شد.

معاون درمان مجتمع دارویی درمانی هلال ایران اظهار امیدواری کرد: پلی‌کلینیک سلامت خانواده پس از ماه مبارک رمضان در این مجتمع به بهره‌برداری برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *