شرکت‌های تولید، وارد و توزیع کننده تجهیزات پزشکی از ابزار‌های الکترونیکی بجای مراجعه حضوری استفاده کنند

12:57 - 08 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۰۸۴۹
اداره کل تجهیزات و ملزومان پزشکی سازمان غذا و دارو برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از شرکت‌های تولید، وارد و توزیع کننده تجهیزات پزشکی خواستار استفاده از ابزار‌های الکترونیکی بجای مراجعه حضوری شد.
شرکت‌های تولید، وارد و توزیع کننده تجهیزات پزشکی از ابزار‌های الکترونیکی بجای مراجعه حضوری استفاده کنندبه گزارش گروه جامعه ، اداره کل تجهیزات و ملزومان پزشکی سازمان غذا و دارو برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از شرکت‌های تولید، وارد و توزیع کننده تجهیزات پزشکی خواستار استفاده از ابزار‌های الکترونیکی بجای مراجعه حضوری شد.
 
در اطلاعیه این سازمان تاکید شده است: استفاده از ابزار‌های غیرحضوری از جمله یادداشت الکترونیکی (تیکت) و صندوق پیامکی بجای مراجعات حضوری عاملی در پیشگیری از انتشار و ابتلا به ویروس کرونا است.
 
اداره کل تجهیزات و ملزمات پزشکی در ادامه اطلاعیه خود آورده است: به منظور پیشگیری از انتشار و ابتلا به بیماری‌های شایع واگیر دار از جمله ویروس کرونا، از مراجعان شرکت‌های تولیدکننده، واردکننده و توزیع کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی درخواست می‌شود که درخواست‌های پیگیری خود را از طریق ابزار‌های الکترونیکی موجود از جمله، سامانه یادداشت الکترونیکی (تیکت) و صندوق ارتباط پیامکی ارسال کنند و حتی الامکان از مراجعه حضوری به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی خودداری کنند.
این اطلاعیه می‌افزاید: با اعمال سیاست‌های فناورانه در سال‌های گذشته، هم اکنون تمامی درخواست‌های مجوز ثبت، تولید، صادرات، واردات و توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی به صورت الکترونیکی قابل انجام و همچنین، قابلیت رفع اشکال و پیگیری الکترونیکی آن‌ها نیز در دسترس متقاضیان است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *