رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسدی: تراکتور با الهامی در لیگ برتر و جام حذفی مدعی قهرمانی است

10:30 - 03 اسفند 1398
کد خبر: ۵۹۸۸۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان پیشین تراکتور گفت: امیدوارم تراکتور این فصل قهرمان لیگ برتر شود چون نایب قهرمانی دیگر هواداران تراکتور را راضی نمی‌کند.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال تراکتور تبریز در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم بازی آسان نداریم و همه دیدار‌ها دشوار است. تراکتور همزمان به جمع ۴ تیم جام حذفی هم راه یافته و قهرمانی برای شاگردان الهامی در جام حذفی آسان‌تر است، چون می‌توانند با ۲ بازی دیگر، قهرمان شوند.

وی در ادامه در خصوص شانس تراکتور برای قهرمانی در لیگ برتر، تصریح کرد: در لیگ برتر قهرمانی خیلی سخت‌تر از جام حذفی است به خصوص اینکه در نیم‌فصل دوم همه تیم‌ها سخت می‌بازند. تراکتور الان تیم دوم جدول است، اما نایب قهرمانی دیگر هواداران تراکتور را راضی نمی‌کند. امیدوارم الهامی بتواند با تراکتور بالاخره طلسم‌شکنی کند و قهرمان لیگ برتر شود.

کاپیتان پیشین تراکتور پیرامون شرایط فعلی این تیم، افزود: تیم تراکتور بهتر و هماهنگ‌تر شده و توانایی این را دارد که همزمان در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شود. کسب امتیاز از بازی‌های خانگی با توجه به حمایت گسترده هواداران تراکتور، برای این تیم ضروری است.

اسدی در پایان در مورد مسیر پیش‌روی تراکتور در دیدار‌های اسفندماه، خاطرنشان کرد: ۳ بازی آینده تراکتور با پارس جنوبی جم، نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان بازی‌هایی هستند که تراکتور شانس پیروزی دارد، اما پس از آن یک بازی دشوار با استقلال در تهران دارد که امیدوارم از آن هم بتواند امتیاز بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *