رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اطری: نمی‌توان المپیک را پیش‌بینی کرد

12:08 - 26 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۶۵۳۰
ملی‌پوش المپیکی کشتی آزاد ایران گفت: کشتی آزاد در سبک وزن مدعیان زیادی دارد و شرایطش با تمام اوزان فرق می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا اطری درباره تمریناتش اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی سپری می‌کنیم و خوشحالم که سهمیه المپیک توکیو را قبلا گرفته‌ام و با تمرکز، فقط به تمریناتم فکر می‌کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشتر تمرینات قدرتی را پشت سر می‌گذاریم و برنامه داریم تا برای المپیک به اوج آمادگی برسیم. امیدوارم همین آرامش را حفظ کنم تا با شرایط روحی و جسمی خوب روانه توکیو شوم.

ملی‌پوش کشتی آزاد در خصوص نتیجه احتمالی اش در مسابقات توکیو گفت: واقعا نمی‌توان المپیک را پیش‌بینی کرد و به خصوص سبک وزن مدعیان زیادی دارد و شرایطش با تمام اوزان فرق می‌کند. تمریناتم را دوبرابر کردم و با کمک کادر فنی هرچه در توان دارم خواهم گذاشت تا با دعای مردم دست پر از مسابقات برگردیم و باعث افتخار کشور و خوشحالی مردم شویم.

اطری گفت: کمک هزینه‌ای که قرار بود از وزارت ورزش دریافت کنیم به دست ما رسیده، اما در سال المپیک توقع حمایت بیشتری داریم. انتظار حمایت بیشتری داریم و مسئولین بالای سر ما باشند تا برای ادامه راه انگیزه بیشتری بگیریم. این المپیک است که پرچم کشورمان را بالا می‌برد و باعث سربلندی ما می‌شود و باید تمام تمرکزمان را روی تمرینات بگذاریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *