گامی رو به جلو در مسیر توسعه استان آذربایجان شرقی

12:31 - 24 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۶۱۱۹
رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: بخش اعظمی از اعتبار مصوب در سفر دوم رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی پرداخت شده است.

گامی رو به جلو در مسیر توسعه استان آذربایجان شرقیبه گزارش گروه فضای مجازی ،محمود واعظی، مدیر دفتر رئیس جمهور گفت: مردم استان آذربایجان شرقی در همه صحنه‌ها تاریخ انقلاب حضوری پرشوری داشته‌اند، حضور آن‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز با وجود سرما و شرایط جوی نامساعد، بسیار دلگرم‌کننده و برای افکار عمومی جهان بسیار حائز اهمیت بود.

وی بیان کرد:امروز برای بررسی و ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌ها، مصوبات و وعده‌های رئیس جمهور در سفر‌های استانی به مردم عزیز استان آذربایجان شرقی، به تبریز آمدم. خوشبختانه با تلاش مسئولان استان، اقدامات خوبی در راستای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در بخش‌های مختلف انجام شده است؛ در سفر اول رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی نهصد و چهل و شش میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که بیش از دوبرابر آن پرداخت شده که این نشان‌دهنده اهتمام دولت نسبت به توسعه استان آذربایجان شرقی و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف است.

واعظی افزود: بخش اعظمی از اعتبار مصوب در سفر دوم استانی آقای رئیس‌جمهور هم پرداخت شده و مابقی آن نیز پرداخت می‌شود. خوشبختانه در اثر همین اهتمام، پروژه‌ها و طرح‌های استان روند خوبی را در مسیر اجرا دارند و بخشی از این پروژه‌ها نیز در این سفر افتتاح خواهد شد. استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های پیش‌رو در همه بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و خدمات بشمار می‌رود و امیدواریم این سفر بتواند گامی رو به جلو در مسیر توسعه استان باشد.

بر اساس گزارش میزان، رئیس دفتر رئیس جمهور به منظور افتتاح تعدادی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی و هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی استان آذربایجان شرقی، صبح امروز پنجشنبه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *