رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بوضیاف: شکست ۳ بر یک مقابل پرسپولیس تجربه خوبی برای ما بود/ می‌خواهیم یکی از قدرت‌های اصلی آسیا باقی بمانیم

10:31 - 23 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۵۷۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: ما سال ۲۰۱۸ یک شکست ۳ بر یک در ورزشگاه آزادی داشتیم که آن تجربه زیادی به ما داد که بتوانیم بهتر مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

کریم بوضیاف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص برتری تیم فوتبال الدحیل قطر مقابل پرسپولیس ایران در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و ما همیشه با این تیم رقابت سختی داشته و داریم. شب گذشته هم در نیمه دوم خیلی از سوی پرسپولیس در زمین تحت فشار قرار گرفتیم.

وی افزود: همیشه بازی با تیم ملی ایران و تیم‌های باشگاهی این کشور سخت است، چون فوتبالیست‌های خوبی دارند. وقتی در رختکن بودیم در مورد این مسئله حرف زدیم. ما سال ۲۰۱۸ یک شکست ۳ بر یک در ورزشگاه آزادی داشتیم که آن تجربه زیادی به ما داد که بتوانیم بهتر مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال الدحیل در پایان خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم یکی از قدرت‌های اصلی فوتبال آسیا باقی بمانیم. تیم خیلی خوب و ستاره‌های بزرگی داریم. فقط باید تمرکزمان روی خودمان باشد. با همین تمرکز هم در ۱۵ دقیقه ۲ گل به پرسپولیس زدیم و از این گل‌ها هم دفاع کردیم خوشحالم که اولین قدم را در آسیا با قدرت برداشتیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *