اربعین «سردار دل‌ها» دهه فجر امسال را ویژه کرده است + نماهنگ

0:21 - 22 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۵۴۷۱
شهید قاسم سلیمانی چهل روز است که در بین ما نیست و آسمانی شده؛ چهل روز است که به خواسته اش رسیده، او اکنون در جوار دوستان شهدای مدافع حرمش از روزی خدا بهره می‌برد.
اربعین «سردار دل‌ها» دهه فجر امسال را ویژه کرده است + نماهنگبه گزارش گروه سیاسی ، چهلمین روز از داغ از دست دادن شهید سپهبد قاسم سلیمانی می‌گذرد و هنوز هم داغ آن برای مردم ایران تازه است.
 
مگر می‌شود به زودی این داغ را فراموش کرد؟ مگر می‌شود که دل و روح ما ایرانیان آرام بگیرد. ما کسی را از دست دادیم که به مانند نزدیک‌ترین فرد زندگیمان دوستش داشتیم. آری به راستی که همه‌ی ما احساس می‌کردیم که شخصی از نزدیکترین اعضای خانواده مان را از دست داده ایم؛ همه‌ی ما احساس می‌کردیم که فرزندان حاج قاسمیم و پدرمان را از دست داده ایم! آخر حاج قاسم به مانند پدری مهربان برای ایران از خودگذشتگی می‌کرد.

دفاع از مظلوم آیین تو بود. هر جا که نام قاسم سلیمانی می‌آمد، اولین چیزی که در وجود مردم شکل می‌گرفت غرور بود؛ اولین چیزی که در وجود مظلومین شکل می‌گرفت، اطمینان خاطر بود. چه کودکانی که از دست دشمن رها نکردی، چه خانواده‌هایی را که به آرامش نرساندی. نه تنها ایران بلکه اغلب مردم جهان به تو مدیون هستند. به راستی که اکنون چگونه دِین خود را می‌بایست به تو ادا کنند؟ سردار! تو آنقدر بزرگ بودی که محتاج این کار ما نخواهی بود. اما همین قدر در توان داریم که در چهلمین روز از دست دادنت هم برایت عزاداری کنیم.

نماهنگی به مناسبت چهلم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2474280_526.mp4']
 
بیشتر بخوانید:
به نام خدای قاصم ...
 


مصطفی
|
-
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
خدا لعنتت کنه ترامپو دلم داره منفجر میشه از غم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *