رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رسولی: برای کسب مدال المپیک باید تلاش کرد

1:01 - 22 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۵۲۲۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیر تیم‌های ملی تیراندازی گفت: برای حضوری موفق در میادین مهم برون مرزی و کسب مدال المپیک باید کار و تلاش کرد.

ناصر رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط اردویی تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: تیراندازان زیر نظر کادرفنی تمرینات خوبی را دنبال کرده‌اند و با توجه به انگیزه مضاعفی که در تیراندازان شکل گرفته این امیدواری وجود دارد تا آنها بتوانند در مسابقات دانمارک بار دیگر شایستگی‌های خودشان را به اثبات برسانند.

وی ادامه داد: با تمام مشکلاتی که از لحاظ امکاناتی داریم همواره سعی کرده‌ایم طبق برنامه‌ریزی کادرفنی، اردو‌ها را برگزار و تمرینات انجام شود. این اردویی که پیش از اعزام تیم به جام‌جهانی دانمارک برگزار شد سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های‌مان استفاده کامل را ببریم. برای حضوری موفق در میادین مهم برون مرزی و کسب مدال المپیک باید کار و تلاش کرد.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی تصریح کرد: تیراندازی در ایران شرایط خاص دارد و همواره به تجهیزاتی مانند مهمات و ساچمه نیاز داریم. از طرف دیگر در بُعد قهرمانی نیازمند تهیه سلاح حرفه‌ای و به روز دنیا هستیم. ما همواره در مسابقات نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم و اگر می‌خواهیم این روند ادامه داشته باشد و جزو تیم‌های مدعی باشیم باید با آنها رقابت تنگاتنگ داشته باشیم. رقابتی که اگر حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نباشد برای ما خیلی سخت خواهد بود.

رسولی با اشاره به اینکه تصمیم داریم در اردوی هانوفر مقداری تجهیزات با خودمان به ایران بیاوریم، گفت: پس از جام‌جهانی دانمارک اردوی چهار روزه‌ای را برای تیراندازان در هانوفر آلمان تدارک دیده‌ایم که امیدوارم ملی‌پوشان در آنجا بهترین استفاده ممکن را از این اردو ببرند. همچنین مذاکراتی را ترتیب داده‌ایم تا مقداری تجهیزات با خودمان به ایران بیاوریم تا تیراندازان با آنها در اردوهای تیم ملی به تمرین بپردازند.

وی افزود: نگاه جهان به فدراسیون تیراندازی ایران و شرایط کنونی، نگاه خوب و مثبتی است و همین باعث شده تا ما هیچگاه از کوشش و تلاش برای موفقیت تیراندازی دست برنداریم. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی برای تیراندازی ما در سال منتهی به المپیک رقم بخورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *