موج دوم حملات به شبکه زیرساخت کشور/زامبی های مجازی پشت سد دژپا ایرانی

11:24 - 20 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۴۸۳۱
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت :موج دوم حملات به شبکه زیر ساخت آغاز شده است و امیدواریم این حملات را نیز مانند گذشته دفع کنیم.
موج دوم حملات به شبکه زیرساخت کشور/زامبی های مجازی پشت سد دژپا ایرانیبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد  حمید فتاحی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت با اشاره به حملات روز گذشته به شبکه زیرساخت اظهار کرد: روز گذشته شاهد حملات سازمان یافته با حجم گسترده به زیرساخت‌های ارتباطی کشور بودیم که مشتمل بر میلیون‌ها سورس و مبدا به کل شبکه کشور بود، از همان ابتدا آغاز حمله شناسایی و توسط سامانه دفاعی زیرساخت کشور دفع شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت تصریح کرد: این حجم از گستردگی حملات در کشور بی سابقه بود که با شناسایی به موقع و تدابیر ویژه در سامانه دفاعی دژپا برای حمایت از کسب و کار‌های مجازی طرحی شده بود، در جریان این حمله به خوبی عمل کرد و آسیب جدی به شبکه وارد نشده است.

وی افزود: موج دوم حملات به شبکه زیر ساخت آغاز شده است و امیدواریم این حملات را نیز مانند گذشته دفع کنیم.

فتاحی بیان کرد: شبکه کشور از حملات اخیر در امان مانده است و همکاران در شبکه زیر ساخت در حال رصد وضعیت هستند و مشکلی گزارش نشده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت ابراز کرد: با توجه به گستردگی حملات در کشور، میلیون‌ها آی پی در کشور درگیر شدند که هدف آن اختلال در شبکه سراسری و نارضایتی بود که ناکام ماندند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *