آذری: آنقدر کارشناس و نخبه برای انتخابات فدراسیون فوتبال هست که جای ما نیست!

11:01 - 20 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۴۷۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر آنقدر کارشناس و نخبه هستند و برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده‌اند که جای ما نباشد.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص بازی روز جمعه فولاد خورستان مقابل پیکان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم روند نتایج خوب‌مان را ادامه بدهیم. البته می‌دانیم پیکان با اضافه شدن عبدالله ویسی تیم جدیدی شده و حتی در تبریز هم کامبک زدند، می‌دانیم بازی با این تیم سخت است اما تلاش‌مان را می‌کنیم. 

وی ادامه داد: ما در تمام بازی‌ها تلاش‌مان را برای کسب پیروزی انجام می‌دهیم. ویسی مربی است که روی تیم‌هایش وقت می‌گذارد و به خاطر همین بازی با پیکان برای ما دشوار خواهد بود. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به انتشار یک نامه از طرف ایفمارک خطاب به باشگاه فولاد خوزستان در روز دربی تهران که در آن اعلام شده بود اوساگونا مهاجم پرسپولیس ترامادول مصرف کرده است، گفت: اصلا در جریان این نامه یا این مسائل نیستم. البته شنیدم همان روز اعلام شد که نامه جعلی بوده است. 

آذری در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام نمی‌کند، خاطرنشان کرد: خدا را شکر آنقدر کارشناس و نخبه هستند و ثبت‌نام کرده‌اند که جای ما نباشد! 

وی درمورد اینکه شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند او وارث ریاست اصفهانی‌ها در فدراسیون فوتبال باشد، عنوان کرد: اصلا اینطور نیست. من فعلا در خدمت باشگاه فولاد خوزستان هستم که افتخاری بزرگ است. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد فدراسیون فوتبال ما سر و سامان پیدا کند و تیم ملی قدرت‌مند باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *