قضات و کارکنان اداری دادگستری استان تهران تجلیل شدند

10:34 - 20 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۴۷۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم تجلیل از کارکنان قضایی و اداری بازنشسته دادگستری استان تهران با حضور حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار شد.
کارنامه انقلاب ما درخشان و قابل ارائه برای همه کشور‌ها استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم تجلیل از بازنشستگان دادگستری استان تهران ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و رخوت و بالندگی قابل توجهی را به نظام و انقلاب و ما هدیه کرد و ما نیز مفتخریم ادامه دهنده راه این عزیزان و شهدای والامقام و گرانقدر هستیم.

وی گفت: شاهد هستیم انقلاب اسلامی در طول این چهاردهه از خون‌های پاک و مقدس بهره‌مند بود، خون‌هایی که در طول این ایام همیشه پای این انقلاب و شجره طیبه جاری و ساری بوده است و موجب تنومندی و تقویت این نظام و انقلاب شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه تصریح کرد: علیرغم تنگنا‌های دشمن و تحریم‌های اقتصادی که ایجاد و به نظام تحمیل کردند، اما این انقلاب و نظام برکات قابل توجهی داشته است که برای همه نسل‌ها و قرن‌ها قابل ستایش بوده و خواهد بود.

وی خطاب به بازنشستگان دادگستری تهران افزود: با پیگیری‌ها و تلاش‌هایتان خدمات ارزشمند و ماندگاری را نصیب این انقلاب و نظام کرده‌اید و در لباس مقدس بازنشستگی با کمک‌های فکری و مساعدت‌های مختلف باز هم در خدمت نظام و انقلاب خواهید بود و نظام از وجود شما بهره‌مند خواهد شد.

حشمتی مهذب با بیان اینکه سرمایه‌های انسانی مایه مباهات یک کشور است، تصریح کرد: نظام ما نیز مشحون از سرمایه‌های انسانی ارزشمند است که خدمات بسیار درخشان ارائه کرده و خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خطاب به بازنشستگان حاضر عنوان کرد: تکریم باید در تمام شئون دستگاه قضایی ساری و جاری باشد و فرهنگ ما نیز این اقتضا را دارد که بازنشستگان قابل احترام هستند و باید در دادگستری با توجه کامل به آن عمل کنیم و توصیه دارم که به مشکلات و خواسته‌های تمام مجموعه باید بدرستی توجه شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: بازنشستگان می‌توانند با ایده هایشان و تجربیاتشان بر‌ای بهبود وضعیت و تسهیل در کار‌ها و رفع اطاله دادرسی و مشکلات موجود به اشکال مختلف ما را یاری کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۲۱ نفر قضات و ۶۰ نفر از کارکنان تجلیل بعمل آمد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *