رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سیف‌الله‌پور: همانطور که پاداش می‌دهیم، جریمه هم می‌کنیم

11:29 - 20 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۴۷۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
قائم مقام باشگاه نساجی گفت که این باشگاه اعضای تیم را به دلیل کسب نتایج ضعیف جریمه کرده است.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شکست تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته نوزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: همه امکانات لازم برای یک تیم فوتبال فراهم شده است و نمی‌دانم چرا تیم‌مان نمی‌تواند برنده شود. اردوی خوب، زمین خوب، امکانات، برنامه‌ریزی برای سفر‌ها همه فراهم شدند تا تیم نساجی در آرامش به موفقیت فکر کند. زمانی دغدغه ما پرواز‌های نامنظم و بی‌موقع برای بازی در زمین حریف بود ولی با وجود آرامشی که در تیم به وجود آوردیم نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنان نساجی در این مسابقه تصریح کرد: روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم. این نتایج مالکان و مدیران بخش خصوصی را ناامید می‌کند. در این مشکلات فعالیت برای بخش خصوصی سخت شده است. با این حال این بخش به تعهداتش عمل می‌کند و می‌خواهد بازیکنان با آرامش به زمین برود. نمی‌دانم چرا باید در بوشهر به تیمی که در رده پایین‌تر از ما قرارداد ببازیم. در چنین شرایطی مدیرعامل تصمیم گرفت همه اعضای تیم را جریمه کند. همانطور که بعد از پیروزی بلافاصله پاداش می‌گیرند حالا بعد از دو هفته شکست در مقابل تیم‌هایی که در رده پایین‌تر از ما قرار دارند باید منتظر جریمه هم باشند.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران در مورد آخرین وضعیت علی شجاعی که از سوی مهاجری کنار گذاشته شده است گفت: شجاعی بازیکنی است که سال قبل و فصل جدید نقش مهمی در نتایج تیم نساجی داشت. از طرفی همین عملکرد در باشگاه نساجی باعث شد دیده شود و به تیم امید راه پیدا کند. بعد از این انتظارات از شجاعی بالا رفت. ما توقع داریم پخته‌تر و بهتر بازی و رفتار کند. او انتظارات کادر فنی را برآورده نکرد. فارغ از این مسائل او بعد از بازی به سمت داور رفت. ما اجازه ندادیم اتفاق بدی رخ دهد، ولی باید بداند که چه رفتاری مناسب چه جایی است. همه این موارد باعث شد کادر فنی فعلا او را در اختیار باشگاه قرار دهد تا در موردش تصمیم بگیریم و مشکلاتش را برطرف کنیم. شجاعی بازیکن مهمی برای ما است و نمی‌خواهیم او را از دست دهیم، ولی اصول حرفه‌ای باشگاه باید رعایت شود.

سیف‌الله‌پور با گله از شرایط بلیت‌فروشی در قائمشهر گفت: بستر لازم از سوی باشگاه نساجی و هیئت فوتبال برای شرکتی که مسئول بلیت‌فروشی مسابقات لیگ برتر است فراهم شده، ولی متاسفانه آنها خدمات خوبی نمی‌دهند. مردم بار‌ها از شرایط خدمات این شرکت گله کردند. ما هم چند بار با شرکت‌های مربوطه صحبت کردیم، ولی نتیجه‌ای نگرفتیم. از همینجا اعلام می‌کنم اگر آنها به وظایف خود عمل و حق و حقوق ما از ۷ بازی گذشته را پرداخت نکنند، از این پس به آنها اجازه بلیت‌فروشی در بازی‌های نساجی را نمی‌دهیم.

وی در پایان در مورد مصدومیت عاشوری و تعویض زودهنگام این بازیکن خاطرنشان کرد: غیبت عاشوری در بازی با شاهین برای ما سنگین تمام شد. او از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است. به همین دلیل او بازی هفته آینده را از دست می‌دهد. در فرصتی که مسابقات تعطیل است به وضعیت او رسیدگی می‌کنیم و امیدوارم هر چه سریع‌تر آماده ادامه مسابقات شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *