رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شیری: تمام تمرکزم برای کسب سهمیه است

17:01 - 19 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۴۶۳۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: شرایط آرامی را در اردوی شهر مینسک پشت سر می‌گذارم و همه امکانات فراهم است.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، اردوی تدارکاتی بهنام شیری و حسین رسولی، پرتابگران دیسک ایران با هدف آماده‌سازی برای کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توکیو از در شهر مینسک زیر نظر جورجی کولنوچنکو مربی بلاروسی تبار آغاز شده است.

شیری در خصوص وضعیت کنونی اردوی آماده‌سازی خود اظهار داشت: شرایط آرامی را در اردوی شهر مینسک پشت سر می‌گذارم و همه امکانات فراهم است و مشکلی هم وجود ندارد. ارتباط خوبی بین من و حسین رسولی با جورجی برقرار شده و از این بابت خوشحالم. او مربی بزرگ و بادانشی است و بسیار برای موفقیت من و رسولی خوش‌بین است و من تمام حواسم را برای انجام تمرینات و کسب سهمیه المپیک متمرکز کرده‌ام.

ملی‌پوش پرتاب دیسک افزود: در حال حاضر مشغول انجام تمرینات تکنیکی و سرعت در چرخش هستم. جورجی معتقد است که روی این دو مشکل باید بیش از پیش وقت بگذارم و تمرین و تکرار داشته باشم تا ایراداتم برطرف شود. تمرینات پرتابی و داخل سالن را زیر نظر مستقیم او پشت سر گذارم تا فصل مسابقات شود. اینجا اواخر اردیبهشت یک سری مسابقات بین‌المللی برگزار خواهد شد و امیدوارم بتوانم در این مسابقات حاضرشوم تا عملکردم را محک بزنم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا در پایان گفت: از عرب سرپرست فدراسیون دوومیدانی، معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین اعضای سازمان تیم‌های ملی به پاس حمایت‌هایشان سپاسگزارم و امیدوارم با کسب سهمیه المپیک دین خودم را ادا کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *