رونمایی از حریفان تدارکاتی تیم ملی بسکتبال ایران

11:54 - 21 تير 1394
کد خبر: ۵۹۴۵۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان: چین، ایتالیا و اسلواکی نخستین حریفان تدارکاتی تیم ملی بسکتبال ایران در راه آماده‌سازی تا مسابقات قهرمانی آسیا هستند که در قالب تورنمنت بین‌المللی چین به مصاف آنها خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، اطلس اسپورت نام تورنمنت بین المللی چین است که طی روزهای 5 تا 19 مردادماه در سوژو این کشور برگزار می‌شود. تیم ملی بسکتبال که از 26 تیرماه اردوهای تمرینی خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را زیر نظر درک باورمن آلمانی آغاز می‌کند، در اولین اعزام آماده سازی به چین سفر می کند تا در این تورنمنت شرکت کند.

طبق اعلام مسئولان بسکتبال چین، هشت تیم برگزارکننده تورنمنت بین المللی اطلس اسپورت هستند. آمریکا، ایتالیا، لیتوانی، ژاپن، اسلواکی و استرالیا  کشورهایی هستند که درکنار ایران و چین میزبان در این تورنمنت شرکت می کنند و در قالب دو گروه با هم به رقابت می پردازند.

طبق گروه بندی انجام شده تیم ملی بسکتبال در گروه اول تورنمنت بین‎المللی اطلس اسپورت با ایتالیا، چین و اسلواکی دیدار می‎کند. چهار تیم آمریکا، لیتوانی، ژاپن و استرالیا نیز در گروه دوم با هم به رقابت می‎پردازند.

تیم ملی بسکتبال با ترکیبی 16 نفره از بازیکنان اصلی درتورنمنت بین المللی اطلس اسپورت شرکت می کند و در روز نخست این رقابتها به مصاف چین میزبان می رود که از ترکیب تیم دوم خود استفاده خواهد کرد. ایتالیا و اسلواکی هم حریفان بعدی ملی پوشان بسکتبال هستند که به ترتیب در روز دوم و سوم مسابقات با آنها روبرو خواهند شد.

حضور در تورنمنت بین المللی اطلس اسپورت به منظور آماده سازی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا انجام می شود. این رقابت ها اول تا یازدهم مهرماه در چین برگزار می شود. تیم نخست جام ملت‌های آسیا المپیکی خواهد شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *