آذرنیا: ماشین‌سازی همچنان از داوری ضربه می‌خورد

8:40 - 20 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۴۴۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس اداره ورزشی باشگاه ماشین‌سازی گفت: ۲ گل دریافت کردیم که به بخشی از آن به دلیل عدم تمرکز بازیکنانمان بود، اما داوری هم در چندین صحنه به ضرر ما سوت زد.

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم، اظهار داشت: در دیدار با پیکان در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم و پیروزی را از دست دادیم. درست است که ۲ گل دریافت کردیم که به بخشی از آن به دلیل عدم تمرکز بازیکنانمان بود، اما داوری در چندین صحنه به ضرر ما سوت زد.

وی در ادامه در خصوص بازی بعدی ماشین‌سازی با شاهین شهرداری در بوشهر تصریح کرد: هم بازی در خارج از خانه و در شهر بوشهر سخت است و هم شاهین با آمدن کریستیچوویچ تیم خوبی شده است. بازی با شاهین بسیار دشوار است و می‌بینید که این تیم به پیروزی دست یافته و برای رقیبانش دردسرساز شده است البته در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت است.

رئیس اداره ورزشی باشگاه ماشین‌سازی پیرامون آینده این تیم در فصل جاری افزود: در نیم‌فصل دوم تیم ضعیف نداریم، همه تیم‌ها قوی هستند. کادر فنی ما مدت زیادی نیست که آمده و برای هماهنگی بین بازیکنان و کادر فنی هنوز به زمان نیاز داریم.

وی در پایان در مورد عملکرد احد شیخ لاری سرمربی ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: عملکرد کادر فنی ما خوب بوده و این را هم باید بگویم که خطیبی تیم خوبی ساخته و باید از او هم تشکر کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *