نصر اصفهانی: تصمیم گرفتیم دو بازی آینده را با مربیان موجود برگزار کنیم، سرجیو گزینه خارجی ما است

14:41 - 16 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۳۷۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تصمیم گرفتیم در دوبازی آینده با بهنام سراج و همکارانش به کارمان ادامه دهیم تا در این فاصله در مورد سرمربی جدید به جمع‌بندی نهایی برسیم.

حسن نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد آخرین وضعیت سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از جدایی دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: در نهایت پس از جلسات مختلف تصمیم گرفتیم اسکوچیچ از جمع ما جدا شود. تصمیم هیئت مدیره این است در دو بازی پیش‌رو با کادرفنی موجود ادامه دهیم و در این فاصله کمیته فنی باشگاه روی گزینه‌های مورد نظر تحقیق کرده و بعد از این دو بازی در مورد سرمربی جدید تصمیم‌گیری کند.

وی با اشاره به برخی شایعات در مورد این که اصلا گزینه‌ای برای مذاکره ندارند خاطرنشان کرد: ما هم گزینه داخلی داریم و هم گزینه خارجی. سرجیو هم جزو گزینه‌های خارجی تیم ما است و با او صحبت کردیم. این را گفتم که بدانید گزینه‌هایی وجود دارد و کمیته فنی باشگاه صنعت نفت در حال بررسی شرایط این گزینه‌ها است. از این‌رو در اولین فرصت تصمیم درست را گرفته و اعلام می‌کنیم. اظهارات من به این معنی نیست حتما گزینه ما خارجی است. بلکه مربی خارجی هم یکی از گزینه‌های ما است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه صنعت نفت هم مثل باشگاه پارس جنوبی با مشکل دریافت کمک ۱۰ میلیارد تومانی وزارت نفت مواجه شده است گفت: من در مسائل مالی اظهارنظر نمی‌کنند. قطعا مدیرعامل با من هماهنگ و همراه است. اگر اطلاع جدیدی به دست بیاورم اطلاع‌رسانی خواهم کرد. ما اسپانسر‌های مختلفی داریم و از راه‌های زیادی درآمدزایی می‌کنیم. در جریان کمک ۱۰ میلیاردی و این که این پول در چه مرحله‌ای از پرداخت قرار دارد نیستم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *