اعتراض پیروانی به نحوه بلیت فروشی دربی

14:12 - 16 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۳۷۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و استقلال تهران به ریاست سرپرست کمیته مسابقات لیگ فوتبال ایران از ساعت ۱۱ امروز در سازمان لیگ برگزار شد. مدیر تیم و مدیر رسانه‌ای سرخپوشان نیز در این جلسه حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزشی و به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای دربی ساعت یازده امروز چهارشنبه در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

افشین پیروانی و علیرضا اشرف از طرف پرسپولیس در این جلسه حاضر بودند که به ریاست سهیل مهدی برگزار شد. محمدرضا کسرایی و رحیم رحیمی مقدم ناظران بازی و داوری از حاضران در این جلسه بودند.

در این نشست، افشین پیروانی در ابتدای امر، اعتراض جدی خود و باشگاه نسبت به نحوه بلیت فروشی بازی و مشکلات پیش آمده برای هواداران را اعلام کرد.

وی در این ارتباط گفت: من به عنوان نماینده پرسپولیس و نماینده هواداران در این جا حضور دارم. این بازی اعتبار و ویترین فوتبال ایران است. باید فضایی فراهم شود که هواداران بتوانند به راحتی بلیت بازی را تهیه و با احترام وارد ورزشگاه شوند. این شرایط در عرضه بلیت به هیچ وجه شایسته فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس، این مسابقه و البته هواداران نیست.

موضوع بلیت فروشی از مباحث جدی جلسه هماهنگی بود که در جریان آن، نماینده باشگاه استقلال نیز گلایه و اعتراض خود را مطرح کرد.

رنگ لباس‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران که به ترتیب یکدست سرخ و یکدست آبی است از قبل هم معلوم بود، ولی اعلام شد. دروازه‌بان‌ها به ترتیب مشکی و سبز به تن خواهند کرد.

در این جلسه اعلام شد تا قبل از شروع نشست، ۲۲ هزار قطعه بلیت عرضه شده است و در‌های ورزشگاه برای ورود تماشاگران هم از ساعت ۱۰ صبح فردا پنجشنبه باز می‌شود.

سرپرست کمیته مسابقه همچنین تاکید کرد؛ برای جلوگیری از بی‌نظمی و ازدحام جمعیت، اعضای دو تیم و خبرنگاران از آوردن نفرات همراه به ورزشگاه خودداری کنند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *