رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هشدار پلیس درباره نظافتچی های سارق

13:47 - 16 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۳۶۸۶
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درباره سرقت و کلاهبرداری در پوشش شرکت‌های خدماتی، نظافتی و قالیشویی در روز‌های پایانی سال هشدار داد.

به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ "شهاب امینی" رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا  با اشاره به رسم خانه تکانی در روز‌های پایانی سال، اظهار داشت: در این راستا توزیع آگهی‌های تبلیغاتی گسترده در سطح شهر و ارسال پیامک‌های فریبنده، ممکن است دامی برای کلاهبرداری و سرقت اموال هموطنان باشد.

وی افزود: شرکت‌های صوری و جعلی فاقد مجوز در ابتدا اعتماد مردم را از طریق درج آگهی به خود جلب کرده و پس از دستیابی به اهداف شوم خود، متواری می‌شوند.

سرهنگ  امینی با بیان اینکه شهروندان می‌بایست قبل از سپردن اموال خود به دیگران، تحقیقات لازم را به عمل آورند، بیان کرد: شرکت‌های معتبر و دارای پروانه خدمات از طریق استعلام از اتحادیه‌های مربوطه قابل شناسایی و پیگیری بوده و معمولا با مراجعه به سایت مربوطه یا روزنامه رسمی، می‌توان نسبت به درستی ادعای مطرح شده پی برد.

وی در پایان توصیه کرد: شهروندان هنگام مراجعه نمایندگان یا کارگران شرکت‌های خدماتی دقت کنند و علاوه بر درخواست کارت شناسایی، مشخصات ظاهری افراد و شماره پلاک خودرو آنان را یادداشت تا در صورت بروز مشکلات احتمالی، پلیس بتواند مجرمان را در اسرع وقت شناسایی و دستگیر کند.

همچنین سردار لطفی رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به طرح کاشف گفت: در ششمین مرحله از این طرح، افرادی که به عنوان نظافتچی، لوازم منزل را به سرقت برده بودند، دستگیر شده اند.


برچسب ها: پلیس سارق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *