دستگیری ۲ مامور قلابی در حکیمیه

17:44 - 15 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۳۴۱۱
رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه از دستگیری ۲ مامور قلابی که از کارگران افاغنه اخاذی می‌کردند، خبر داد.

دستگیری ۲ مامور قلابی در حکیمیهبه گزارش گروه جامعه ، سرهنگ مجید سلیمانی مقدم  گفت: ساعت ۲۰:۰۰ روز یکشنبه سیزدهم بهمن امسال کارفرمای کارگاه ساختمانی به کلانتری ۱۴۶ حکیمیه مراجعه و اظهار کرد، دو مرد جوان با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ شیشه دودی به جلوی کارگاه ساختمانی ام مراجعه کرده اند و با دست بند زدن به دستتشان دو تن از کارگران افاغنه که مشغول به کار بودند، مدعی هستند از ماموران کلانتری می‌باشند و هر دو کارگز بدون مجوز تردد دارند و به مرز خواهند فرستاد، ولی به ازای دریافت مبلغ ۳ میلیون تومان از تخلف آن‌ها صرف نظر خواهند کرد که به رفتارشان مشکوک و به بهانه‌ای تهیه پول به کلانتری آمده ام.


وی بیان داشت: رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه با بیان اینکه تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، گفت: در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر و در بررسی‌های تکمیلی از دو هر دو متهم تعدادی تجهیزات دفاعی قلابی کشف شد.


این مقام انتظامی گفت: اتباغ افاغنه اظهار کردند، با در خواست پول توسط متهمان از انجا که پول درخواستی را نداشتیم به متهمان گفتیتم و باید از صاحب کارمان این پول را بگیریم که با متهمان به صاحبکارمان مراجعه تا پول در خواستر را به حسابشان واریز کنیم.


این مقام انتظامی افزود: با انتقال متهمان به کلانتری هر دو متهم اعتراف کردند، در ۲ ماه گذشته به بیش از ۱۰ تن از کارگران افاغنه مراجعه و به بهانه نداشتن مجوز از آنان ۳۰ میلیون تومان اخاذی کرده ایم.


سرهنگ سلیمانی به شهروندان یاداوری کرد: در زمان روبرو شدن با افرادی که مدعی هستند مامور می‌باشند، حتما از آن‌ها کارت شناسایی درخواست کنید و در صورت شک داشتن به هویت افراد حتما با سامانه پلیسی ۱۱۰ یا سامانه ۱۹۷ بازرسی تماس بگیرید تا بازرسان با حضور در محل هویت افراد را تایید کنند.


برچسب ها: پلیس سامانه 197

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *