رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لسترسیتی در پی تمدید قرارداد مدیسون

16:32 - 15 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۳۳۹۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه لسترسیتی قصد دارد قرارداد هافبک موردنظر منچستریونایتد را تمدید کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، روزنامه «تلگراف» چاپ انگلیس خبر داد لسترسیتی مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد جیمز مدیسون آغاز کرده و این هافبک انگلیسی که به شدت مورد توجه منچستریونایتد هم قرار داشت، در آستانه امضای یک قرارداد جدید و طولانی مدت با روباه‌ها است.

مدیسون ۲۳ ساله که قرارداد فعلی‌اش تا سال ۲۰۲۳ با لسترسیتی اعتبار دارد، فصل گذشته در اولین سال حضورش در این تیم خوش درخشید و بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر موقعیت خلق کرد.

وی دقیقاً دارای ویژگی‌هایی مورد علاقه اولگنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد است و مسئولان این باشگاه از تابستان گذشته در تلاش برای جذب او هستند، اما به نظر می‌رسد روباه‌ها قصد ندارند به سادگی ستاره تیم‌شان را از دست بدهند و مسئولان این باشگاه مذاکرات خود را برای تمدید طولانی مدت قرارداد این بازیکن آغاز کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، مدیر برنامه‌های مدیسون در حال مذاکره با سران لسترسیتی است و به احتمال بسیار زیاد قرارداد این بازیکن با شرایط بهتر به مدت طولانی تمدید خواهد شد.

جیمز مدیسون فصل جاری در مجموع ۳۰ بازی برای لسترسیتی به میدان رفته و موفق شده ۹ گل به ثمر برساند و ۳ پاس گل برای همبازیانش فراهم کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *