مشکل‌پور: آرامشی که در شاهین وجود دارد کمک کرد تا بتوانم گلزنی کنم

7:40 - 18 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۳۲۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن جدید تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: ضعف‌های شاهین با یارگیری و برنامه‌های تاکتیکی برطرف شده است؛ آرامشی که در تیم وجود دارد کمک کرد تا بتوانم گلزنی کنم.

سجاد مشکل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد گلزنی در بازی مقابل تیم سابقش، پیکان اظهار داشت: تیم شاهین شهرداری بوشهر انتخاب خوبی بود. با توجه به این که اعضای این تیم از همه نظر حمایت شدند فکر می‌کنم روز‌های بهتری در انتظار ما است. شاید همین آرامشی که در تیم شاهین وجود دارد کمک کرد تا بتوانم گلزنی کنم و نتیجه زحمات گروهی تیم شاهین را با این گل نشان دهم.

وی با اشاره به جذب مهره‌های جدید برای تیم شاهین تاکید کرد: یارگیری با نظر کادر فنی بوده است. این مربیان در هفته‌های اخیر اضافه شدند با این حال فرصت کافی برای شناسایی نقاط ضعف تیم را داشتند. از طرفی این ضعف‌ها را با یارگیری و برنامه‌های تاکتیکی برطرف کردند. از این رو در این دو هفته نتیجه لازم را گرفتیم و جا دارد از این هم بهتر شویم. ما حتی فرصت نداریم یک مساوی بگیریم. باید از همه فرصتی که داریم استفاده کرده و بهترین نتایج و بیشتری امتیاز را کسب کنیم.

بازیکن تیم شاهین بوشهر ادامه داد: همه بازی‌ها برای ما سخت است. چون ما از همه بازی‌ها امتیاز می‌خواهیم. ما نمی‌توانیم حتی یک امتیاز از دست دهیم. البته نمی‌گویم فقط باید برنده شویم، ولی معتقدم در شرایط فعلی هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و بسیار در عاقب تیم ما تاثیر گذار است. مسئولان وظایف خود را در قبال تیم انجام دادند و از این پس نوبت بازیکنان است که توانایی خود را نشان داد و امتیاز جمع کنند. این تیم در نیم‌فصل اول صدمات زیادی دید و نتوانست امتیاز بگیرد، حالا فشار آن امتیازات از دست رفته در نیم‌فصل دوم به تیم وارد می‌شود.

مشکل‌پور به بازی تیم شاهین مقابل تیم نساجی اشاره و تصریح کرد: نساجی هفته قبل در خانه شکست خورده است و با قدرت به مصاف تیم ما می‌آید. من معتقدم هر بازی برای ما سخت و حساس است حالا این حریف چه تیم صدرجدولی و چه تیم پر استرس قعر جدول باشد. نگاه ما به نتایج و عملکرد دیگر تیم‌ها نیست بلکه ما باید روی عملکرد خود تمرکز کنیم و به دنبال نتیجه باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *