رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تست نهایی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام برگزار می‌شود

12:18 - 14 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۲۸۸۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام در بخش زنان و مردان اوایل اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آب‌های آرام اوایل سال آینده در تایلند برگزار می‌شود. به همین منظور تست نهایی انتخابی تیم ملی جهت ملحق شدن نفرات مدعی به اردوی تیم ملی برای حضور در این مسابقات اسفندماه برگزار می‌شود.

این تست ۶ اسفندماه در بخش آقایان و ۷ اسفندماه در بخش بانوان انجام خواهد شد و فدراسیون قایقرانی از هیات‌های قایقرانی خواسته تا نفرات منتخب خود که قابلیت رقابت در تست را دارند برای حضور در رقابت معرفی کنند.

حداقل سن مجاز برای شرکت در این رقابت ۱۸ سال است و هر استان می‌تواند تنها یک قایق در هر ماده مسابقاتی معرفی کند.

در بخش بانوان رقابت در مواد کایاک یکنفره ۲۰۰ متر، کایاک دونفره ۲۰۰ متر، کانوی یکفره ۲۰۰ متر و کانوی دونفره ۲۰۰ متر، کایاک یکنفره ۵۰۰ متر، کایاک دونفره ۵۰۰ متر، کانوی یکنفره ۵۰۰ متر و کانوی دونفره ۵۰۰ متر انجام می‌شود و در بخش آقایان نیز مسابقه در مواد کایاک یکنفره ۲۰۰ متر، کایاک دونفره ۲۰۰ متر، کانوی یکنفره ۲۰۰ متر، کانوی دونفره ۲۰۰ متر، کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر، کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر، کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر و کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر برگزار خواهد شد.

هیات‌های قایقرانی تا پایان وقت اداری ۲۶ بهمن ماه مهلت دارند تا آمادگی و اسامی ورزشکاران خود را برای حضور در تست به فدراسیون اعلام کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *