شایان: اگر مهردلان مشکلی داشت راه‌حلش خداحافظی نبود

11:49 - 14 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۲۷۹۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سخنگوی فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر مهردلان مشکلی داشت راه‌حلش نبود خداحافظی کند بلکه بهتر بود به فدراسیون می‌آمد و با مسئولان فدراسیون صحبت می‌کرد تا مشکلش را حل کنیم.

حسین شایان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در واکنش به خداحافظی شاهین مهردلان از دنیای قهرمانی اظهار داشت: فردا (سه‌شنبه) جلسه‌ای را در سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی خواهیم داشت و در آن در خصوص خداحافظی شاهین مهردلان از دنیای قهرمانی هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد. البته با وجود این اتفاق، این پرتابگر درخواستی که از ما داشت برگزاری اردو به همراه مربی خود در شهر مشهد بود. اگر او مشکل داشت راهش نبود خداحافظی کند بلکه بهتر بود به فدراسیون می‌آمد و با مسئولان فدراسیون صحبت می‌کرد تا مشکلش را حل کنیم، همانطور که برای سایر ورزشکاران این کار را انجام دادیم. به هر حال تصمیم شخصی او بوده که از دنیای قهرمانی خداحافظی کند و از این بابت هم ناراحت هستم.

وی در مورد اعتراض مهردلان مبنی بر اینکه فدراسیون پاداش به دلیل شکستن رکورد آسیا به او نداده است، گفت: با توجه به اینکه مهردلان توانست در مسابقات بین‌المللی جام فجر رکورد آسیا را ارتقا دهد منتظر جواب آزمایش دوپینگ او هستیم و تا زمانی که پاسخ این آزمایش برای ما ارسال نشود هیچ رکوردی برای او در آسیا به ثبت نخواهد رسید. هنگامی که جواب آزمایش دوپینگ وی منفی باشد پس از آن در خصوص دادن پاداش تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

سخنگوی فدراسیون دوومیدانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مشکلی بین او و مربی‌اش به وجود آمده ما پاسخگو نیستیم. ما تا حد ممکن تمام خواسته‌های او را اجرایی کردیم. ما برای شروع سال جدید مکاتباتی را با فدراسیون‌های مربوطه انجام داده‌ایم تا از این طریق بتوانیم مجوز حضور ورزشکاران‌مان را در مسابقات معتبری مانند ورلدچلنچ، دایموند لیگ یا ... فراهم کنیم تا بتوانند کسب سهمیه کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *