حبیبی: در نیمه دوم بازی با قطر تحلیل رفتیم

10:55 - 02 بهمن 1398
کد خبر: ۵۸۹۲۲۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: در نیمه دوم با تحلیل رفتن انرژی بازیکنان کار برای ما سخت پیش رفت.

علیرضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل قطر اظهار داشت: تیم‌هایی که پیش از ما مقابل قطر بازی کرده بودند بیشتر از ۲۰ یا ۲۵ دقیقه توان رویارویی با این تیم را نداشتند و بهترین نتیجه را مقابل این تیم ما کسب کردیم. قطر یک تیم باتجربه است به نحوی که بازیکنان این تیم حدود هشت سال است کنار هم با یک سرمربی کار می‌کنند.

وی ادامه داد: قطر به عنوان نایب قهرمانی جهان هم دست پیدا کرده است و بیش از ۲۴ بازیکن آماده و چند ملیتی را در اختیار دارد. ما در نیمه اول در تمام زمینه‌ها اعم از دفاع و حمله خوب بودیم، اما در نیمه دوم با تحلیل رفتن انرژی بازیکنان کار برای ما سخت پیش رفت.

سرمربی تیم ملی هندبال تصریح کرد: ما بازیکنان جایگزین با تجربه‌ای را نداریم. یک سری بازیکن باتجربه داریم و یک سری از این نفرات جوان هستند. در مواقعی که فرصت را در اختیار بازیکنان جوان‌تر دادیم نشد که از این فرصت به خوبی استفاده کنند. تحلیل رفتن انرژی در بحث دفاع و حمله خیلی تاثیرگذار بود. باز هم از نتیجه به دست آمده راضی هستیم، زیرا در فاصله کمتر از ۲۰ ساعت دو دیدار سخت را مقابل کویت و قطر انجام دادیم.

حبیبی در مورد اینکه نبود سجاد استکی چقدر در ترکیب تیم ملی احساس می‌شد، گفت: نبود سجاد استکی در ترکیب تیم ملی بسیار تاثیر گذار بود، چون وی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی محسوب می‌شود.

وی در خصوص بازی فردا تیم ملی مقابل کره‌جنوبی خاطرنشان کرد: تیم کره، تیمی یکدست و متشکل از بازیکنان سرعتی است و با توجه به اینکه فشار بازی مقابل قطر روی بازیکنان زیاد بود، امروز (چهارشنبه) هم تمام تیم‌ها استراحت دارند این فرصت را داریم تا با برگزاری یک جلسه تمرینی و آنالیز بازی با کره انشاءالله با آمادگی بهتری به مصاف کره برویم. امیدوارم مصدومیت سجاد استکی هم جدی نباشد و به بازی با کره برسد. زیرا این دیدار سرنوشت تیم‌های صعودکننده به جمع چهار تیم برتر آسیا را مشخص خواهد کرد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *