رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نوروزی‌نژاد: روحیه جنگندگی بازیکنان باعث شد تا کویت را ببریم

11:27 - 01 بهمن 1398
کد خبر: ۵۸۸۹۲۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش هندبال گفت: خوشبختانه بازیکنان در تمام خطوط با جنگندگی باعث شدند تا بازی با کویت را ببریم.

پوریا نوروی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل کویت اظهار داشت: بازی حساس و سختی برای ما بود زیرا وزنه جو سالن به نفع تیم میزبان سنگینی می‌کرد و همین موضوع شرایط را برای تیم ما سخت کرده بود. خوشبختانه بازیکنان در تمام خطوط با جنگندگی باعث شدند تا بازی را ببریم.

وی ادامه داد: از آنجایی که کوبل داوری از کشور نروژ بودند، سعی کردند به صورت متعادل قضاوت کنند تا حق هیچ تیمی پایمال نشود. خیلی از تصمیمات آنها درست بود؛ صادقانه و حرفه‌ای قضاوت کردند. ما یک نیمه مقابل کویت بازی کردیم و توانستیم تاکتیک‌ آنها را متوجه شویم. فهمیدیم حریف به چه نحوی می‌خواهد مقابل ما بازی کند. نیمه دوم هم با آمادگی بهتر نسبت به نیمه اول کار را دنبال کردیم.

ملی‌پوش هندبال در خصوص دیدار امروز تیم ملی مقابل قطر گفت: قطر تیم قوی به شمار می‎‌رود که از لحاظ مهره‌ و امکاناتی با ما قابل قیاس نیست. البته در ورزش حرفه‌ای همه چیز امکان‌پذیر است. ما پس از شکست دادن کویت، خودمان را آماده می‌کنیم تا امروز (سه‌شنبه) مقابل قطر یک بازی عالی را به نمایش بگذاریم و یک نتیجه خوب بگیریم. ما اکنون تنها به قطر فکر می‌کنیم زیرا قدم به قدم باید پیش برویم. در این دوره تمام بازیکنان لژیونر در ترکیب تیم ملی حضور دارند و این موضوع باعث شده تا از لحاظ انگیزه، شرایط بهتری پیدا کنیم. 

نوروزی‌نژاد در مورد مصدومیت سجاد استکی و عدم حضور در بازی مقابل قطر اظهار داشت: در رشته هندبال بروز هر نوع اتفاقی مثل مصدومیت امکان‌پذیر است. عدم حضور این این بازیکن در تیم ملی یک خلأ بزرگ به شمار می‌آید و مسلما تمام بازیکنان جایگزین تلاش می‌کنند تا بهترین بازی‌ خودش را برای تیم ملی به نمایش بگذارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *