رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سیف‌الله‌پور: اگر رای به نفع ما شود چه کسی پاسخگوی ظلمی است که به باشگاه شاهین شد؟

14:24 - 28 دی 1398
کد خبر: ۵۸۷۹۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
قائم مقام باشگاه نساجی گفت: اگر رای کمیته تعیین وضعیت به نفع باشگاه نساجی باشد و این دو بازیکن محروم شوند، چه کسی جوابگوی ظلمی است که باشگاه شاهین و نساجی شده است.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد اعتراض باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از باشگاه شهرخودرو به خاطر استفاده غیرمجاز از دو بازیکن سابق باشگاه نساجی، اظهار داشت: باید به خاطر پیگیری این اخبار و توجه به همه باشگاه‌ها از برخی رسانه‌ها تشکر کنم. در حال حاضر یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال که مشخص نیست چه کسی است، مصاحبه کرده و مدعی شده کار تیم شهرخودرو به خاطر استفاده از دو بازیکن تیم نساجی در ترکیب تیم فوتبال خود قانونی بوده، در حالی که اصلا این طور نیست.

وی ادامه داد: ما قانونی از این دو بازیکن شکایت کردیم. فدراسیون برای پیگیری موضوع به ما نامه داد و حتی برخی مقامات بار‌ها طی مصاحبه‌ای در خبرگزاری‌ها و تلویزیون اعلام کردند این بازیکنان تا روشن شدن وضعیت فسخ قراردادشان حق بازی برای تیم‌های جدیدشان ندارند. از طرفی شکوری طی نامه‌ای اعلام کرد این بازیکنان تا تعیین تکلیف وضعیت نهایی اجازه بازی ندارند. نورشرق هم ۶ بهمن را تاریخ رسیدگی به وضعیت این دو بازیکن اعلام کرد. سوال این است که اگر رای کمیته تعیین وضعیت به نفع باشگاه نساجی باشد و این دو بازیکن محروم شوند، چه کسی جوابگوی ظلمی است که باشگاه شاهین و نساجی شده است؟

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با اشاره به قوانین فدراسیون فوتبال در مورد این دو بازیکن تاکید کرد: ما به قانون احترام می‌گذاریم، ولی اگر قرار است امروز اعلام کنیم اجازه بازی ندارند، ولی فردا اجازه بازی صادر کنیم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. اگر قرار است دادگاه بین ما تعیین تکلیف کند پس چطور این بازیکنان بازی کردند؟

سیف‌الله‌پور به برخی اخبار در مورد فسخ قرارداد مجدد این دو بازیکن اشاره و تصریح کرد: دوستانی گفته‌اند اینها برای بار دوم رفته و قراردادشان را فسخ کردند. مگر کمیته تعیین وضعیت بعد از فسخ اول به سازمان لیگ اعلام نکرد فسخ این بازیکنان ملغی است و باید به تمرینات برگردند و مقابل پرسپولیس بازی کنند؟ مگر این دو بازیکن به تمرینات ما برگشتند که پس از آن دوباره بروند و فسخ کنند؟ آنها به اعلام قبلی کمیته تعیین وضعیت عمل نکردند و به تمرینات ما برنگشتند. حالا چطور دوباره رفتند و فسخ کردند. فسخ قرارداد باید به باشگاه اعلام شود و فرصتی ۱۰ روزه به باشگاه برای رسیدگی به موضوع دهند، ولی این بازیکنان این کار را نکردند. متاسفانه اتفاق خوبی رخ نداد و امیدوارم قانون برای همه اجرا شود.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود سازمان لیگ با صدور مجوز بازی این دو بازیکن خواسته به نوعی جدایی یحیی گل‌محمدی از تیم شهرخودرو را جبران کند، گفت: این شایعه در شهر پیچیده، ولی امیدوارم چنین چیزی نباشد. وقتی قانون به ما گفت تا ۶ بهمن صبر کنید و در آن تاریخ به وضعیت شما رسیدگی می‌کنیم ما احترام گذاشتیم و منتظر ماندیم. مشکل من بیشتر با این فسخ مجدد است که دهان به دهان می‌چرخد. این صحبت‌ها کمی شائبه‌برانگیز است.

قائم مقام باشگاه نساجی در پایان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم فوتبال دورهمی برگزار کنیم که هیچ، ولی اگر قرار است قانونی فوتبال بازی کنیم باید به قوانین احترام بگذاریم. وقتی دو روز قبل مسئولان می‌گویند این  دو بازیکن حق بازی ندارند اما یک دفعه آنها بازی می‌کنند، ما کمی نگران می‌شویم. امیدوارم زودتر تعیین تکلیف شود تا هم بازیکنان و هم باشگاه‌ها تکلیف خود را بدانند. همه در بلاتکلیفی هستند. اگر این بازیکنان حکم‌شان به سود نساجی صادر شود باشگاه شاهین به شدت متضرر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *