رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمودزاده: تمام باشگاه‌های ایرانی می‌توانند با استوکس قرارداد ببندند/ مطهری، ترکمان و بارانی فعلا نمی‌توانند بازی کنند

14:58 - 25 دی 1398
کد خبر: ۵۸۷۱۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: تا این لحظه مدرکی از سوی باشگاه پرسپولیس برای استوکس ارسال نشده، اما تمام باشگاه‌های ایرانی می‌توانند با این بازیکن قرارداد ببندند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با شبکه خبر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازیکنانی که به صورت یکطرفه با باشگاه‌های خودشان فسخ قرارداد کردند، تا زمانی که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال وضعیت آنها را مشخص نکند نمی‌توانند بازی کنند.

*ارسلان مطهری، مهدی ترکمان، محمد صادق بارانی و یکی دو بازیکن دیگر چنین شرایطی دارند و فعلا کارت بازی آنها صادر نمی‌شود تا تکلیف‌شان در کمیته تعیین وضعیت مشخص شود.

*ثبت قرارداد در هیئت‌های فوتبال یا امضای قرارداد در باشگاه‌ها به معنی صدور مجوز بازی برای بازیکن نیست و فقط قرارداد لازم‌الاجرا می‌شود.

*در مرحله بعد بازیکنان در صورتی کارت بازی می‌گیرند که قراردادشان در کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ ثبت شود.

*تا این لحظه مدرکی از سوی باشگاه پرسپولیس برای استوکس ارسال نشده، اما تمام باشگاه‌های ایرانی می‌توانند با این بازیکن قرارداد ببندند.

*باشگاه تراکتور از استوکس شکایت کرده و پرونده او در فیفا مفتوح است و ممکن است فیفا علیه او یا به نفع این بازیکن رای صادر کند.

*فصل گذشته با درخواست رسمیباشگاه تراکتور نام استوکس از فهرست این باشگاه خارج شد و حتی ITC او از طرف فدراسیون فوتبال برای تیم جدیدش در کشوری دیگر صادر شده است.

*با توجه به اتمام رسمی فصل نقل‌وانتقالات هر باشگاهی از این پس می‌تواند حداکثر ۳ بازیکن آزاد فیفا را جذب کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *