برگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه با حضور 300 دانش‌آموز دختر و پسر

11:54 - 16 تير 1394
کد خبر: ۵۸۶۴۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران، از برگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه از 18 تا 21 تیر خبر داد و گفت: در این ایام 300 دانش‌آموز دختر و پسر به صورت رایگان در 2 مسجد قدس و امام علی(ع) پذیرایی خواهند شد.
محمدرضا مهدلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، از آغاز برگزاری اعتکاف رمضانیه از آخرین شب قدر خبر داد و بیان کرد:  300 دانش‌آموز پسر و دختر در 2 مسجد از 18 تا 21 تیر مراسم اعتکاف رمضانیه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه آئین اعتکاف دانش‌آموزی، مراسم معنوی و روح بخشی است که هر ساله توسط این سازمان شهر تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم دانش‌آموزان علاقه‌مند با هدف ارتقای معرفت و بصیرت دینی، تعمیق ارزش‌های الهی همچنین مهارت خویشتن‌داری، پاسخ به شبهات و سؤالات دینی و مذهبی حاضر خواهند شد.

رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران با بیان این مطلب که این مراسم در 2 مسجد برای دانش‌آموز دختر و دانش‌آموز پسر برگزار می‌شود، مطرح کرد: 150 دانش‌آموز دختر در مسجد قدس واقع در منطقه 6 تهران و 150 دانش‌آموز پسر در مسجد امام علی (ع) واقع در منطقه 14 مراسم اعتکاف را به جا خواهند آورد.

مهدلو در ادامه افزود: دانش‌آموزان به مدت سه روز از تاریخ پنج شنبه 18 تیر همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء تا روز یکشنبه 21 تیر با حضور در مسجد قدس و مسجد امام علی(ع) با معتکف شدن از برنامه‌ها و فعالیت‌های در نظر گرفته شده در این ایام، بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان این مطلب که دانش‌آموزان به صورت رایگان در ایام پذیرایی می‌شوند، گفت: در این ایام 300 دانش‌آموز دختر و پسر در 2 مسجد پذیرایی خوهند شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *