انصاری‌فرد: قول می‌دهم بازیکنان و سرمربی خوبی را جذب کنیم

18:15 - 22 دی 1398
کد خبر: ۵۸۶۰۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با اینکه از نظر زمان در تنگنا قرار داریم اما به هواداران قول می‌دهم بازیکنان و سرمربی خوبی را جذب خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جدایی گابریل کالدرون از این تیم صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*کالدرون قبل از بازی با پارس جنوبی با وجود اینکه قسط دومش فعال نشده بود نهایت همکاری را با ما داشت.

*با اینکه قسط اول او هم پرداخت نشده بود، رابطه خوبی داشتیم، اما بعد از بازی با پارس که قسط دومش فعال شد، در یک برنامه تلویزیونی مدیریت و باشگاه را شدیدا مورد حمله قرار داد. البته ما به خاطر حفظ آرامش پرسپولیس جوابی ندادیم.

*کالدرون روز چهارشنبه یک نامه برای ما فرستاد و خواسته‌هایی را مطرح کرد که ما بلافاصله جلسه هیئت مدیره گذاشتیم و با اکثر خواسته‌های او موافقت کردیم و نامه را به صورت رسمی برایش فرستادیم.

*روز پنج‌شنبه او دوباره یک نامه فرستاد که در آن مسائلی فراتر از توانایی باشگاه و فراتر از قانون  را مطرح کرد که ما باز هم در آن جلسه با ۷۵ درصد خواسته‌هایش موافقت کردیم. یکی از خواسته‌هایش این بود که ۴۵ درصد به قراردادش اضافه شود.

*کالدرون همچنین خواست قرارداد دستیارانش بالاتر برود. او برای مترجم و راننده‌اش هم محل سکونت خواسته بود.

*مهلتی به کالدرون دادیم که تا شب ۱۰ ژانویه پاسخ بدهد که این اتفاق رخ نداد. گفتیم تا شب ۱۱ ژانویه هم اشکالی ندارد، چون اصرار داشتیم او برگردد.

*کالدرون روز سه‌شنبه هفته قبل که گفت خواسته‌هایی دارد. او خواست قسط دوم قراردادش کامل پرداخت و بعضی از بازیکنان هم باید پول‌های‌شان پرداخت شود. همچنین مترجم و راننده و از اینگونه حرف‌ها که ما همه این‌ها را پرداخت کردیم. در این حین دستیارانش به ایران آمدند و وسایلشان را جمع کردند.

*خیلی‌ها گفتند ندهید، چون اینها برنمی‌گردند، اما ما مخالفت کردیم و گفتیم اولویت ما این است که کالدرون برگردد.

*با این حال کالدرون باز هم پاسخی به باشگاه نداد. ما هم با توجه به اینکه فرصت نقل‌وانتقالات کم است و در نامه گفته بودیم که جواب ندادن به نامه یعنی پاسخ شما منفی است، از شب گذشته (شنبه) تصمیم گرفتیم که آمدن او را منتفی کنیم.

*همین الان با مدیربرنامه‌های یکی از ۳ مربی مدنظرمان جلسه دارم.

*حتی بازیکنانی را که مدنظرمان است به این ۳ مربی اعلام کردیم که اگر قبول کردند آنها را جذب کنیم، چون تا فردا بیشتر برای نقل‌وانتقالات فرصت نداریم.

*امیدوارم که ما تا فردا یا پس فردا با مربیان به توافق برسیم و هواداران مطمئن باشند که این مربیان آنها را راضی می‌کنند.

*با اینکه از نظر زمان در تنگنا قرار داریم، به هواداران قول می‌دهم بازیکنان و سرمربی خوبی جذب کنیم.

*خیلی از حواشی ما را پیروانی جمع کرد. خود کالدرون همیشه به این امر اعتراف می‌کرد.

*بازیکنان برخورد‌های تخریبی را تحمل کردند، ولی پیروانی به خاطر حفظ منافع باشگاه پستی را منتشر کرد که من اصلا در جریان نبودم. این نشان می‌داد که او چقدر به تیم وفادار است و از او سپاسگزارم. ان‌شاءالله او باید از فردا به تمرین بیاید و کارش را دوباره شروع کند.

*از هواداران می‌خواهم به حاشیه‌ها توجه نکنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *