میلان در پی به خدمت گرفتن بگوویچ

16:13 - 22 دی 1398
کد خبر: ۵۸۵۹۵۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه میلان در پی جذب دروازه‌بان بوسنیایی بورنموث است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، طبق گزارش روزنامه «دیلی استار» چاپ انگلیس، آسمیر بگوویچ، دروازه‌بان بوسنیایی تیم بورنموث که نیم‌فصل اول به طور قرضی در تیم قره‌باغ جمهوری آذربایجان حضور داشت، مورد توجه باشگاه میلان قرار گرفته و مسئولان این باشگاه برای جذب این بازیکن وارد عمل شده‌اند.

قرارداد این دروازه‌بان ۳۱ ساله تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ با بورنموث اعتبار دارد. او که در ماه‌های اخیر به طور قرضی برای باشگاه قره باغ جمهوری آذربایجان به میدان می‌رفت، بعد از اتمام قراردادش به بورنموث بازگشته است.

باشگاه میلان بعد از از قطعی شدن جدایی پپه رینا از این تیم آسمیر بگوویچ را به عنوان جانشین او در نظر گرفته و به نظر می‌رسد سران باشگاه بورنموث که پیش از این، پیشنهاد قرارداد قرضی دو باشگاه استون ویلا و وستهام را رد کرده‌اند، مذاکرات خود را برای انتقال قرضی این ملی‌پوش بوسنیایی با میلان آغاز کرده‌اند و اگر دستمزد ۱۱۰ هزار پوند در هفته او مشکلی در روند مذاکرات به وجود نیاورد، بگوویچ به زودی برای انجام تست‌های پزشکی راهی میلان خواهد شد.

آسمیر بگوویچ که پیشینه حضور در تیم چلسی را هم در کارنامه خود دارد، از ابتدای فصل جاری در مجموع ۱۷ بازی برای تیم قره باغ جمهوری آذربایجان به میدان رفته و طی آن ۱۶ گل دریافت کرده است.


برچسب ها: میلان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *