مهردلان: توقع داشتم پس از شکستن رکورد داخل سالن آسیا به من پاداش بدهند

0:01 - 23 دی 1398
کد خبر: ۵۸۵۹۱۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش پرتاب وزنه گفت: انتظار داشتم پس از اینکه موفق به ارتقای رکورد داخل سالن آسیا شدم، مسئولان برایم پاداش در نظر بگیرند.

شاهین مهردلان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکردش در مسابقات داخل سالن جام فجر اظهار داشت: مسابقات خوب بود و من توانستم بهترین نتیجه پرتاب وزنه ایران و داخل سالن آسیا را در ماده پرتاب وزنه کسب کنم. از عملکردی که داشتم بسیار راضی هستم و امیدوارم با همین صلابت و پر انگیزه به تلاشم برای رسیدن به سهمیه المپیک ادامه دهم.

وی ادامه داد: سطح مسابقات خوب بود و همیشه رکورد‌های پرتابگران ایرانی بین ۱۸ تا ۱۹ متر بوده است. خوشحالم پس از هفت یا هشت ماه تلاش شبانه‌روزی توانستم مزد زحماتم را با ثبت یک رکورد خوب بگیرم. به تنهایی در مشهد تمرین می‌کنم و از طرف فدراسیون برنامه‌ای به من داده نشده تا طبق آن برنامه‌هایم را پیش ببرم.
 
پرتابگر وزنه ایران در خصوص اینکه پس از رکوردشکنی آیا مسئولان فدراسیون دوومیدانی برایش پاداش در نظر گرفتند یا خیر، گفت: انتظار داشتم پس از اینکه موفق به ارتقای رکورد داخل سالن آسیا شدم توجهات بیشتر شود و مسئولان برایم پاداش در نظر بگیرند، اما این کار ساده هم انجام ندادند. این طور به نظر می‌رسد که این اتفاق از اهمیت چندانی برای مسئولان برخوردار نبوده است!
 
مهردلان در مورد اینکه آیا پتانسیل قهرمانی در مسابقات داخل سالن آسیا را دارد یا خیر، تصریح کرد: برد و باخت در هر ورزشی وجود دارد اما با توجه به اینکه هزینه‌ای از طرف مسئولان برای من صورت نگرفته نباید به من فشار بیاورند تا در چین معجزه کنم. هر وقت چیزی به من دادند، می‌توانند ادعا کنند و از من توقع مدال طلا داشته باشند.

وی در مورد برگزاری اردوهای داخلی فدراسیون دوومیدانی برای برخی از ورزشکاران خاطرنشان کرد: به نظرم برگزاری اردو در داخل ایران ارزش چندانی ندارد و مسئولان باید شرایطی را فراهم آورند تا تمامی ورزشکاران با شرایط برابر و یکسان از برگزاری امکانات تمرینی در خارج از کشور بهره‌مند شوند. اگر در همین ایران بخواهند برای من اردو بگذارند از مشهد تکان نخواهم خورد. من به خودم فشار می‌آورم تا برای ایران افتخار کسب کنم اما دریغ از مسئولان که بین ورزشکاران همواره تبعیض قائل می‌شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *