از تمایل استراماچونی به بازگشت تا کنایه استقلالی‌ها به کالدرون

8:40 - 23 دی 1398
کد خبر: ۵۸۵۸۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی ایتالیایی استقلال در آخرین مصاحبه خود به نوعی شایعه تمایل به بازگشتش به ایران را تائید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، وقتی مذاکرات استقلال با استراماچونی طولانی شد، حتی یکسری از بازیکنان استقلال از او دلسرد شدند. البته هواداران استقلال دوست داشتند مربی ایتالیایی بازگردد، ولی به هرحال این امر میسر نشد.

حالا مترجم استراماچونی مدعی است او می‌خواست برگشته و به تیمش کمک کند، ولی تردید‌هایی در این مورد وجود دارد. حداقل قضیه این است که استراماچونی مطمئن نبود پولش را در اقساط بعدی بدهند. از سوی دیگر، شنیده می‌شود خانواده او هم خیلی موافق بازگشت این مربی به تهران نبودند. استقلالی‌ها اگر مدیریت داشتند اصلا نمی‌گذاشتند کار به جدایی استراماچونی کشیده شود.

از طرفی، گابریل کالدرون بعد از رفتن استراماچونی از ایران با کنایه به او گفت: «من خانواده دارم و تربیت خانوادگی و اخلاق حرفه‌ای را رعایت می‌کنم. من هم می‌توانستم وسط کار، تیم را رها کنم و بروم، اما به خاطر پول این کار را نمی‌کنم و...»
حالا با قطعی شدن جدایی کالدرون از پرسپولیس، این بار استقلالی‌ها به او کنایه می‌زنند و می‌گویند همه آن ادعا‌ها پوچ بود. به زعم آن‌ها کالدرون ۳۰۰ هزار یورو از پرسپولیس پول گرفت و رفت.

این مربی آرژانتینی در مقطعی از دوران حضورش در ایران، بیشتر از اینکه در مورد پرسپولیس صحبت کند، در خصوص استقلال حرف می‌زد و حالا هم برخلاف حرفی که در تلویزیون زد، به خاطر پول این کار را انجام داد و با پرسپولیس قطع همکاری کرد تا سوژه استقلالی‌ها شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *