رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تردد با زنجیر چرخ در محور خلخال-اسالم ضرورت دارد

13:25 - 21 دی 1398
کد خبر: ۵۸۵۴۷۲
سرهنگ صفوی با اشاره به بارش برف و تغییر شرایط جوی، گفت: تردد از محور "خلخال-اسالم" فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ "سید محمد صفوی" رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به دنبال تغییر شرایط جوی و کاهش چشمگیر دمای هوا و بارش برف در اکثر نقاط استان، مشکلاتی در تردد عادی وسائط نقلیه به وجود آمد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز و تردد در جریان است؛ افزود: تردد از محور "خلخال-اسالم" با لحاظ وجود کولاک مقطعی و یخبندان سطح جاده فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی در اکثر محور‌ها انجام شده، بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودرو تاکید کرد و گفت: در محور‌های "اردبیل-خلخال"، حدفاصل گردنه "بودالالو تا خلفلو"، محور "امیر کندی تا شرفه" در شهرستان "گرمی" و محور "قره آغاج تا سربند" شرایط جوی مه آلود و محدودیت دید حاکم است.

سرهنگ صفوی خاطر نشان کرد: با توجه به خیس و لغزنده بودن محور‌های مواصلاتی، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت، فاصله طولی مناسب و ایمن با وسیله نقلیه جلویی را حفظ و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند؛ گفت: رانندگان به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.


برچسب ها: بارش برف پلیس راه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *