رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار تدارکاتی گل‌گهر با نفت مسجدسلیمان؛ جلالی همچنان به دنبال خرید بازیکن

16:30 - 20 دی 1398
کد خبر: ۵۸۵۱۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنان قصد دارد تیمش را در نقل‌وانتقالات زمستانی با خرید چند بازیکن دیگر تقویت کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پس از منتفی شدن اردوی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در جزیره کیش، حالا اعضای این تیم قرار است اردویی را از فردا (شنبه) در شهر سیرجان برگزار کنند. در جریان این اردو، گل‌گهر در دیداری تدارکاتی روز سه‌شنبه به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان می‌رود و اعضای این تیم بلافاصله پس از بازی راهی تهران می‌شوند تا تمرینات خود را در این شهر از سر بگیرد.

خبر دیگر از گل‌گهر اینکه، با نظر مجید جلالی ۵ بازیکن به نام‌های سید احمد موسوی از تراکتور، میلاد کمندانی از تیم ملوان بندرانزلی، یونس شاکری از شهرخودرو، رضا علیاری از نساجی و احمد زنده‌روح از ماشین‌سازی با عقد قراردادی به باشگاه گل‌گهر پیوستند.

با این حال، اما شنیده می‌شود جلالی همچنان قصد دارد در نقل‌وانتقالات فعالیت کند. در حال حاضر ۵ بازیکن جدید به جلالی و کادر فنی گل‌گهر معرفی شده‌اند که قرار است از بین آنها حداقل ۲ بازیکن جذب شوند. مذاکرات مسئولان باشگاه با این بازیکنان و باشگاه‌های‌شان آغاز شده و احتمالا تا چند روز آینده آنها شاگرد جلالی می‌شوند.

همچنین خبر دیگر اینکه، رحمان احمدی که پس از توافق با کادر فنی و مدیران باشگاه گل‌گهر در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد، در نهایت از حضور در این تیم انصراف داد و نیامده از گل‌گهر رفت. دلیل ترک این باشگاه توسط احمدی عدم توافق او با مدیران در قرارداد بوده و این بازیکن که پیش از این قراردادی هم با سیرجانی‌ها نبسته بود، توانست بدون مشکل از جمع شاگردان جلالی جدا شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *