تساوی شاگردان استیلی مقابل ازبکستان در اولین بازی انتخابی المپیک

15:39 - 19 دی 1398
کد خبر: ۵۸۴۸۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و ازبکستان در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم‌های فوتبال امید ایران و ازبکستان در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک از ساعت ۱۳:۴۵ امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه تینسولانون شهر سونگلا تایلند به مصاف هم رفتند.

این بازی در نهایت با نتیجه یک - یک مساوی به اتمام رسید.

گل‌ها: رضا دهقانی (۵۸) برای ایران و کوبیلوف (۳۹ - پنالتی) برای ازبکستان.

ترکیب ایران: حبیب فرعباسی، مجتبی نجاریان، مهدی مهدی‌خانی، اللهیار صیادمنش، رضا شکاری، رضا دهقانی (۹۰ - محمد خدابنده‌لو)، محمد محبی (۸۴ - جعفر سلمانی)، علی شجاعی (۴۶ - مهدی قائدی)، متین کریم‌زاده، امید نورافکن و عارف آغاسی.

نیمه اول 

در اواسط نیمه اول علی شجاعی روی پاس خوب صیادمنش می‌توانست دروازه خالی ازبکستان را باز کند اما در کمال ناباوری این موقعیت عالی را از دست داد.

دقیقه ۳۹ کوبیلوف از روی نقطه پنالتی گل اول ازبکستان را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۴ هم صیادمنش موقعیتی عالی پشت شش قدم ازبکستان داشت، اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع ازبکستان برگشت داده شد.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۶، نجاریان بعد از جا گذاشتن چند بازیکن ازبکستان ضربه خطرناکی به سمت دروازه این تیم زد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

رضا دهقانی در دقیقه ۵۸ بعد از اینکه دو ضربه متوالی‌اش به مدافعان ازبکستان برخورد کرد، در سومین ضربه توانست از پشت شش قدم گل مساوی ایران را به ثمر برساند.

روی حرکت دیدنی قائدی و صیادمنش، این بازیکن یک پاس عالی را برای محبی فراهم کرد، اما این بازیکن در عین ناباوری این موقعیت را از دست داد.

 
به گزارش میزان، با ثبت این نتیجه تیم ملی کشورمان یک امتیاز و ازبکستان هم یک امتیازی شدند.
 
شاگردان استیلی در دو بازی بعدی به ترتیب روز یک‌شنبه به مصاف کره‌جنوبی می‌روند و روز چهارشنبه هم به مصاف چین خواهند رفت. دو دیدار آینده تیم امید کشورمان ساعت ۱۳:۴۵ برگزار خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *