فرقانی: استقلال دیاباته و علی کریمی را بدهد کعبی را بگیرد!

15:12 - 18 دی 1398
کد خبر: ۵۸۴۸۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه استقلال شیخ دیاباته، وریا غفوری و علی کریمی را به ما بدهد و ما کعبی را به آن‌ها بدهیم.

مهران فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد درخواست باشگاه استقلال برای جذب عقیل کعبی، اظهار داشت: باشگاه استقلال درخواستی رسمی برای جذب عقیل کعبی به باشگاه ما ارسال کرده، ولی جواب ما مشخص است. چرا باید بهترین بازیکن‌مان را به رقیب بدهیم؟

وی با ابراز ناراحتی از پیشنهاداتی که از دیگر باشگاه‌ها برای بازیکنانشان می‌رسد تصریح کرد: تازه باب شده که تیم‌های پولدار و اسم و رسم‌دار به بازیکنان خوب دیگر تیم‌ها پیشنهاد می‌دهند و آنها را وسوسه می‌کنند ولی موضع باشگاه و اسکوچیچ مشخص است و به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم. ما به آنها احتیاج داریم و در کورس رقابت هستیم.

مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: اگر استقلال به راحتی می‌گوید که کعبی را می‌خواهد ما هم شیخ دیاباته و علی کریمی را می‌خواهیم. اسکوچیچ به ما گفته اگر استقلالی‌ها بازیکن خوب ما را می‌خواهند ما هم بازیکنان خوب آنها را می‌خواهیم آیا این بازیکنان را به ما می‌دهند؟

فرقانی در پاسخ به این سوال که آیا فکر تعویض بازیکن‌شان با بازیکنی از استقلال را دارند یا خیر، خاطرنشان کرد: جواب ما به باشگاه استقلال مشخص است. ما به فکر تعویض بازیکنی با این باشگاه نیستیم چون بازیکنان خوبی داریم ولی اگر بخواهیم کعبی را با بازیکنی مثل دیاباته و یا علی کریمی عوض کنیم آیا استقلالی‌ها این بازیکنان را به ما می‌دهند؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *