رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عزیزی: انتخابات هیئت گلف خراسان رضوی دوباره برگزار می‌شود

8:48 - 19 دی 1398
کد خبر: ۵۸۴۷۸۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون گلف گفت: قرار بر این شد که انتخابات هیئت گلف استان خراسان رضوی مجددا در بهمن ماه برگزار شود.

حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص حضور تیم وودبال ایران در بازی‌های آسیایی ساحلی ۲۰۲۰ اظهار داشت: با هماهنگی با کمیته ملی المپیک، در بازی‌های آسیایی سالحی ۲۰۲۰ شرکت خواهیم کرد. بر همین اساس تیم‌های وودبال بانوان و مردان ایران را تشکیل داده‌ایم و کادر فنی دو تیم را نیز مشخص کرده‌ایم.

وی ادامه داد: حضور در بازی‌های آسیایی ساحلی برای اولین بار است که رخ می‌دهد. بازیکنان دعوت‌شده به تیم‌های وودبال بانوان و مردان ایران، برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور هستند. قصد داریم برای این دو تیم اردو‌هایی را تشکیل بدهیم و استان‌های گیلان و سمنان و همینطور جزیره کیش گزینه‌های مدنظر ما برای برگزاری اردو هستند.

رئیس فدراسیون گلف در مورد اینکه گفته می‌شود این فدراسیون در حوزه بانوان عملکرد ضعیفی داشته، تصریح کرد: این موضوع را قبول ندارم، چون تا الان هر اردو یا مسابقه‌ای که برگزار کردیم هم در رده بانوان بوده و هم در رده مردان. تمام تیم‌های ملی که تشکیل داده‌ایم هم در هر دو رده بوده است و سیاست ما از همان ایتدای حضور در فدراسیون این بوده که بین مردان و بانوان هیچ تفاوتی قائل نشویم.

عزیزی در خصوص تشکیل تیم گلف هنرمندان و اینکه آیا این تیم برای فدراسیون هزینه دارد یا خیر، گفت: تشکیل تیم گلف هنرمندان برای این بوده که بتوانیم از ظرفیت هنرمندان در جهت معرفی بیشتر گلف به جامعه استفاده کنیم. هزینه این تیم را هم اسپانسر‌ها پرداخت می‌کنند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود انتخابات هیئت گلف استان خراسان رضوی به تایید فدراسیون رسیده، گفت: چنین چیزی نیست. در جلسه‌ای که با مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در وزارت ورزش داشتیم قرار بر این شد که انتخابات هیئت گلف این استان مجددا در بهمن ماه برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *