قبرستان‌های جدید در تهران احداث می‌شود؟

12:51 - 18 دی 1398
کد خبر: ۵۸۴۶۷۵
عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به اتمام ظرفیت دفن اموات در بهشت زهرا (س)، تا پایان سال آینده قبرستان‌های جدید در تهران احداث خواهد شد.

قبرستان‌های جدید در تهران احداث می‌شود؟به گزارش گروه فضای مجازی ، ناهید خداکرمی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در این دوره بنا دارد تکلیف مکان‌های جدید برای دفن اموات تهرانی‌ها را مشخص کند، اظهار کرد: در همین رابطه طرح‌های در دست بررسی است و در این زمینه از نظرات کارشناسان استفاده می‌شود و بزودی مکان‌های جدید اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بهشت زهرا (س) در سال‌های آینده ظرفیتش به اتمام می‌رسد و باید به فکر مکانی مناسب برای دفن اموات باشیم، تصریح کرد: خوشبختانه کار‌های مطالعاتی خوبی انجام شده و ما به این نتیجه رسیدیم که دفن اموات نباید به صورت متمرکز در بهشت زهرا (س) باشد و باید در شرق و غرب و شمال تهران هم به فکر تعیین مکانی برای دفن اموات باشیم که این اقدام هم می‌تواند کمبود‌ها را جبران و سفر‌های طولانی درون شهری را کم کند، چون دلیلی ندارد کسی که در شمال تهران فوت می‌شود، در جنوب تهران دفن شود.

وی ادامه داد: بر اساس طرحی که در دست بررسی است در ۳ قسمت از تهران ۳ محل برای دفن اموات پیش بینی خواهد شد که در این زمینه تا سال آینده قبرستان‌های جدید احداث خواهد شد.

خداکرمی در پایان گفت: قبل از نهایی شدن مکان‌های جدید برای دفن اموات نمی‌توان نام مکانی را اعلام کرد و هر گونه اظهار نظر در این زمینه گمانهزنی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *