گرامی: تا آخر هفته پولم را ندهند در تمرینات شرکت نمی‌کنم

14:57 - 17 دی 1398
کد خبر: ۵۸۴۴۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در صورتی که تا آخر هفته طلب فصل قبلم را دریافت نکنم، تمرینات این تیم را ترک خواهم کرد.

گرامی: تا آخر هفته پولم را ندهند در تمرینات شرکت نمی‌کنم

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، ضمن اعتراض به شرایط مالی باشگاه پارس جنوبی جم اظهار داشت: قرار بود تا امروز (سه‌شنبه) طلب فصل قبل من را پرداخت کنند، ولی هنوز پول ندادند. من چند پیشنهاد داشتم، ولی اجازه جدایی ندادند از این رو تا پایان نیم‌فصل دوم می‌مانم. به همین دلیل یکی دو روز است در تمرینات شرکت می‌کنم.

وی با اشاره به احتمال ترک تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی خاطرنشان کرد: به خاطر احترامی که برای هومن افاضلی قائل بودم در تمرینات شرکت کردم. به او گفتم اگر پولم را ندهند از شنبه هفته آینده به تمرینات نمی‌آیم. او از من خواست تا پایان هفته صبوری کنم و سریع تصمیم نگیرم. تا کنون هم به خاطر این مربی تحمل کردم وامیدوارم وعده آن‌ها عملی شود.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: امیدوارم زودتر پول برسد، چون تا یک ما دیگر این پول به درد برخی بازیکنان نمی‌خورد. در بین ما بازیکنانی هستند که حتی یک ریال هم دریافت نکردند. قبل از بازی با تیم پیکان برخی از بازیکنان ۲۰ درصد پول گرفتیم و روحیه‌ها بالا رفت. نمی‌گویم پیکان را به خاطر این پول شکست دادیم، ولی بازیکنان با انگیزه شده بودند. در بازی‌های قبل ما بار‌ها از دقیقه ۹۰ به بعد گل خوردیم. این نشان می‌دهد تمرکز نداشتیم. وضعیت تیم خوب نیست و ما امیدواریم مشکلات حل شود.

گرامی به تمرینات سرمربی جدید اشاره و تاکید کرد: افاضلی مربی خوبی است. از نظر فنی دانش زیادی دارد، ولی باید شرایط را برای موفقیت این مربی فراهم کنند. در تیم ما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. معلوم نیست کدام بازیکنان می‌ماند و کدام بازیکنان را قرار است جذب کنیم. تیم ما در نیم‌فصل اول پر از مشکل بود. امیدوارم مشکلات حل شود و در نیم فصل دوم دیگر با چنین مشکلاتی رو به رو نباشیم. چرا که با شروع نیم‌فصل دوم چند بازی سخت پیش‌رو داریم. اگر باز هم ذهن مربی درگیر مسائل غیرفنی باشد، موفق نخواهیم شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *