مهدی‌پور: سیدبندی کسب سهمیه را سخت می کند/ مثل کوه پشت کادرفنی هستیم

7:41 - 16 دی 1398
کد خبر: ۵۸۳۶۹۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر تیم‌های ملی بوکس گفت: متاسفانه سیدبندی مسابقات گزینشی المپیک کار ما را سخت می‌کند، اما به کادرفنی و بوکسور‌های خود ایمان داریم.

رضا مهدی‌پور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص سیدبندی مسابقات کسب سهمیه المپیک بوکس اظهار داشت: فکر نمی‌کردم این رقابت‌ها سیدبندی داشته باشد اما با این شرایط کارمان خیلی سخت خواهد شد. البته ما بوکسورهای بسیار خوب و کادرفنی کاربلدی داریم اما حقیقت این است که سیدبندی کار کسب سهمیه را دشوار خواهد کرد.

وی افزود: در سالهای اخیر هیچگاه مجموعه بوکس تا این حد همدل و متحد نبوده و امیدوارم تیم ملی بتواند در چین موفق باشد. اگر منصفانه به موضوع نگاه کنیم کار سخت خواهد بود اما با این حال نباید ناامید باشیم و نگاهمان رو به جلو است و به علیرضا استکی و تیمش اعتقاد کامل داریم.

مدیر تیم‌های ملی بوکس ادامه داد: خداراشکر خیلی وقت است حواشی از اطراف بوکس رخت بربسته و تمرکز مجموعه فدراسیون روی موفقیت تیم ملی بوکس است، اما مثل دوستان مدعی نمی‌شویم که باید ۳ یا ۴ سهمیه بگیریم و وقتی مسابقات سیدبندی می‌شود، مشخص است که کار تا چه حد دشوار خواهد بود.

مهدی‌پور با اشاره به اینکه به رقابت‌های پاریس هم امید داریم، اظهار داشت: اردیبهشت سال آینده دومین رقابت‌های گزینشی المپیک در سطح جهان برگزار می شود که آن رقابت‌ها هم سختی‌های خاص خودش را دارد اما به مسابقات فرانسه هم امید داریم. تیم جوان و در عین حال باتجربه‌ای در اختیار داریم و مثل کوه پشت کادرفنی ایستادیم و مطمئن هستیم روزهای خوبی درانتظار بوکس است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *