تعیین تکلیف پرونده‏‌های مانده تا پایان سال/ قول مساعد برای رفع مسائل و مشکلات حوزه‌های قضایی

17:43 - 14 دی 1398
کد خبر: ۵۸۳۲۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خلیلی اللهی در نشست مشترک رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های شهرستان‌های آذربایجان شرقی، پس از استماع مسائل و مشکلات حوزه‌های قضایی، در خصوص رفع کمبود‌ها و امکانات قول مساعد داد.

خبر بعدازظهر/ /// تعیین تکلیف پرونده‏ های مانده تا پایان سال/ قول مساعد برای رفع مسائل و مشکلات حوزه های قضاییبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، نشست مشترک رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس کل دادگستری این استان در سالن جلسات دادگستری تبریز برگزار شد.

در این نشست رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی بر تعیین تکلیف پرونده‌های سال ۹۷ تا پایان سال ۹۸ و توجه به مطالبات مردم علیرغم کثرت کار و پرونده‌های قضایی تأکید کرد و از رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های شهرستان‌های استان خواست تا در راستای رفع بیش از پیش مشکلات قضایی مردم و تکریم ارباب رجوع قدم بردارند.

موسی خلیل الهی همچنین بر ضرورت ارتقای کیفی آرای صادره، صلح و سازش در خصوص جرایم قابل عفو و گذشت در راستای کاهش ورودی پرونده‌های قضایی، بازدید مستمر مسئولین قضایی شهرستان‌ها از زندان شهرستان و برگزاری دیدار‌های مردم و تسریع و تسهیل در رسیدگی به پرونده‌ها تأکید کرد.

وی پس از استماع مسائل و مشکلات حوزه‌های قضایی استان از سوی رؤسای دادگستری شهرستان‌های استان، در خصوص رفع کمبود‌ها و امکانات قول مساعد داد.

کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی از جمله مشکلات مطرح از طرف رؤسای دادگستری حاضر در این نشست بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *