رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شیرآقایی: پارس جنوبی رقیب اصلی ما برای قهرمانی در لیگ ووشو است

12:11 - 14 دی 1398
کد خبر: ۵۸۳۱۸۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد بندرعباس معتقد است شاگردان حسین اوجاقی در تیم پارس جنوبی رقیب اصلی آنها برای قهرمانی در لیگ هستند.

کیوان شیرآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیمش (دانشگاه آزاد بندرعباس) مقابل پاس ناجا در لیگ ووشو اظهار داشت: با اینکه توانستیم با نتیجه عالی این دیدار را ببریم اما در مجموع بازی سختی بود. ما تمام تمرکز خود را معطوف مسائل فنی کرده و به حواشی تیم رقیب بی‌توجه بودیم و در مجموع با شایستگی به پیروزی رسیدیم و تا حد زیادی صعودمان به عنوان تیم اول این گروه را قطعی کردیم.

وی افزود: در بازی اول عرفان آهنگریان را در اختیار نداشتیم و زمانی که او به ترکیب اضافه شد هم سه مصدوم داشتیم اما با این حال توانستیم کار را در بیاوریم. از عملکرد تمام تیم رضایت دارم و با اینکه در مبارزه عرفان و افشین سلیمی کار به راند سوم کشید اما سانداکار تیم ما با تجربه خوب خود توانسته بازی را مدیریت کند و پیروز شود.

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد بندرعباس ادامه داد: سال گذشته در تالو ضعف داشتیم اما این فصل با اضافه شدن چند چهره جوان و مستعد تیم شرایط بسیار خوبی در این بخش پیدا کرده و باید از زحمات علیرضا بهرمن و کادرفنی تیم تالوی دانشگاه تشکر کنم که در این فصل تاثیر زیاید روی موفقیت تیم داشتند.

شیرآقایی در واکنش به این پرسش که چه تیم مدعی اصلی قهرمانی است، خاطرنشان کرد: پارس جنوبی رقیب اصلی ما برای قهرمانی است اما به احتمال فراوان باید در مرحله نیمه‌نهایی با پاس بازی کند و معلوم نیست در آن دیدار چه اتفاقی رخ دهد. ما هم احتمالا در نیمه‌نهایی تیم مقاوت را پیش‌رو داریم اما برای پیروزی مقابل هر تیمی آماده هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *