پیام تسلیت رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

8:27 - 14 دی 1398
کد خبر: ۵۸۳۰۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: خبر شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی چنان موجی را در ملت‌های آزاده جهان به راه خواهد انداخت که جز نابودی استکبار جهانی و ایادی پستش را به دنبال نخواهد داشت.

پیام تسلیت رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کردند. متن پیامبه شرح زیر است:

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون (سوره آل عمران آیه ۱۶۹)

بی تردید جز ردای شهادت، شایسته راست قامتان عرصه جهاد و شهادت نمی‌باشد.

خبر شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور، قهرمان و محبوب نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین همرزمان دلاورش چنان موجی را در ملت‌های آزاده جهان به راه خواهد انداخت که جز نابودی استکبار جهانی و ایادی پستش را به دنبال نخواهد داشت.

به یقین پرچم سرخ شهادت و مبارزه با ظلم و ستم با شهادت این فرزند برومند جهان اسلام بر زمین نخواهد ماند و با تآسی از پرچمدار کربلا و پشت سر نایب بر حق حضرت، ولی عصر (عج)، علی زمان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با عزم و قدرت مضاعف برافراشته خواهد ماند. امروز تک تک ملت شریف ایران اسلامی و شیفتگان جهاد و شهادت در سراسر جهان با صدای رساتر فریاد خواهند داد: رهسپاریم با ولایت تا شهادت.

اینجانب شهادت این اسوه اخلاص، ایثار و فداکاری را به محضر مبارک حضرت، ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دلاوران همرزمش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران اسلامی بخصوص خانواده آن شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

ذبیح الله خدائیان

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *