رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حاتمی: ۲ بازیکن جدید آمریکایی هنوز به ایران نیامده‌اند

10:17 - 09 دی 1398
کد خبر: ۵۸۱۲۵۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: قرار بود ۲ بازیکن آمریکایی که مدنظر داشتیم به ایران بیایند، اما فعلا نیامده‌اند.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص بازی تیمش مقابل صنعت مس کرمان در هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت:  بازی سختی مقابل صنعت مس کرمان در پیش داریم و تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا در این دیدار یک نتیجه خوب به دست بیاوریم. مسابقات لیگ امسال خیلی به هم نزدیک است.

وی در مورد پیروزی ذوب‌آهن مقابل مهرام گفت: همه زورمان را زدیم تا مهرام را ببریم و خداراشکر این اتفاق مهم برای ما رخ داد. ما از این بردی که در این بازی کسب کردیم بسیار راضی هستیم. داوران خوبی خوب و زحمت‌کشی داریم که در این دیدار خیلی خوب و مثمرثمر قضاوت کردند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در خصوص سطح کمی و کیفی بازیکنان کم‌تجربه تیمش گفت: همین که بازیکنان جوانان به سطح بالایی برسند برای ما کفایت می‌کند. البته زمان می‌برد تا به تجربه‌ای که ما از آنها توقع داریم دست پیدا کنند اما پس از آن خیلی راحت می‌توانند جا پای بزرگان این رشته بگذارند. 

حاتمی در خصوص اضافه شدن دو بازیکن خارجی به این تیم خاطرنشان کرد: هنوز روادید این دو بازیکن آمریکایی برای آمدن به ایران صادر نشده است، قرار بود به ایران بیایند اما فعلا که نیامده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *