رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مردم ناکارآمدی نهاد‌های اجرایی، مجالس و برخی مؤسسات را به حساب کلیات نظام نمی‌گذارند

7:03 - 08 دی 1398
کد خبر: ۵۸۰۹۶۳
نماینده ادوار هفتم تا نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش ۹ دی در واکسینه کردن نظام گفت: حضور مردم نشان می‌دهد که آن‌ها فهیم هستند و مسائل را تفکیک می‌کنند و ناکارآمدی نهاد‌های اجرایی کشور، مجالس و برخی نهاد‌ها و مؤسسات را به حساب کلیات نظام نمی‌گذارند.

حضور مردم فهیم نشان می‌دهد ناکارآمدی نهاد‌های اجرایی کشور را به حساب کلیات نظام نمی‌گذارندالیاس نادران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به نقش حماسه ۹ دی در واکسینه کردن نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل انواع فتنه‌ها، گفت: مردم سهم خود را در دفاع از انقلاب و مسائل اساسی کشور همیشه ادا کرده‌اند که نشان از فهیم بودن آنهاست.

عضو هیئت موسس سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت ادامه داد: مردم همیشه در مقاطع حساسی که نیاز به حضور آ‌نها احساس می‌شود اعم از ۹ دی ، سالگرد ۲۲ بهمن، روز قدس و ... شرکت کرده‌اند و در همین حوادث اخیر بنزین نیز مشاهده کردید که مردم برای محکومیت اشرار حضور میلیونی داشتند.

وی ادامه داد: حضور مردم نشان می‌دهد آن‌ها مسائل را تفکیک می‌کنند و ناکارآمدی نهاد‌های اجرایی کشور، مجالس و برخی نهاد‌ها و مؤسسات را به حساب کلیات نظام نمی‌گذارند.

نادران بیان کرد: ۹ دی شرایطی فراهم کرد که مردم بتوانند صدای اعتراض خود را در مقابل جریان انحرافی بخصوص توهین به مقدسات در روز عاشورا نشان بدهند و بگویند تحمل نمی‌کنند که بیش از این رقابت‌های سیاسی، مسائل اعتقادی آن‌ها را هدف بگیرد و بعد از آن، دیگر این گونه جسارت‌ها از طریق مجموعه انحرافی صورت نگرفت.

نماینده ادوار هفتم تا نهم مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برای روی کار آمدن افراد با کفایت، خدوم و انقلابی باید نظام انتخاباتی کشور اصلاح شود و مردم حق انتخاب بهتری پیدا کنند و با تجربه‌ای که از انتخاب‌های مختلف کسب می‌کنند گزینه‌های بهتری را برگزینند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *