دولت هر چه سریع‌تر لایحه برنامه ششم توسعه را به مجلس تقدیم کند

8:14 - 14 تير 1394
کد خبر: ۵۸۰۳۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دولت خواست که برنامه ششم توسعه را که از تاکیدات مقام معظم رهبری است هرچه سریع‌تر به مجلس تقدیم کند.
دولت هر چه سریع‌تر لایحه برنامه ششم توسعه را به مجلس تقدیم کندمحمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان در مورد حفظ و افزودن بر دستاوردهای سیاسی جمهوری اسلامی ایران در منطقه آسیای جنوب غربی که سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است، اظهارکرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به دلیل حضور پررنگی که در منطقه دارد توانسته در قلب مردم جهان نفوذ پیدا کند و این حضور نشات گرفته از تمایل عمومی ملل دنیا به اسلام ناب است.

وی با تاکید بر اینکه جریان‌های تکفیری و سکولار تلاش می کنند که ذهن مردم  از اسلام ناب فاصله بگیرد، افزود: این وظیفه ما و علاقمندان به اسلام ناب است که در جهت ترویج اسلام ناب و بر اساس وحدت نسبت به جلوگیری از بروز اختلاف بین شیعه و سنی که سلفی ها برای آن تلاش می کنند بسیج شده و جبهه مقاومت را تقویت کنیم.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اصول قانون اساسی ما شریک غم مسئولان همه کشورها هستیم  بنابراین باید از ظرفیت های خود در کشور و خارج از کشور در جهت  تقویت جبهه مقاومت برای مقابله با مستکبران هماهنگ شویم.  

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: امروز باید منابع جنوب غرب آسیا در جهت توسعه خاورمیانه با هم بسیج شوند و از ظرفیت های خود در جهت توسعه و تقویت جبهه مقاومت که از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، استفاده کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکیدکرد: امیدواریم که دولت هر چه سریع‌تر برنامه ششم توسعه را در قالب لایحه به مجلس تقدیم کند و مجلس نیز با توجه به اینکه اجرای برنامه ششم توسعه از تاکیدات مقام معظم رهبری است کمیسیون تخصصی برای بررسی این مهم ایجاد کرده و به طور قطع برای تسریع در روند عملیاتی کردن این برنامه به سرعت این لایحه را به تصویب خواهد رساند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *