رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایزدپناه: ذوب‎آهنی‌ها ما را پشت در نگه داشتند؛ فدراسیون بسکتبال با آنها برخورد کند

16:46 - 29 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۸۶۶۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: از مهمان نوازی مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بسیار ممنونم چرا که آنها دو ساعت در این سرما ما را پشت در نگه داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در حالی که قرار بود روز گذشته (پنجشنبه) دیدار معوقه تیم‎های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال‎ در اصفهان برگزار شود که بنا به تصمیم فدراسیون بسکتبال این دیدار به تعویق افتاد. دلیل به تعویق افتادن این دیدار، به موقع نرسیدن تیم بسکتبال شهرداری گرگان به خاطر تاخیر در پرواز این تیم عنوان شد.

بر همین اساس و با اعلام فدراسیون بسکتبال مقرر شد که این بازی امروز (جمعه) برگزار شود؛ اما مسئولان باشگاه ذوب‌آهن به نشانه اعتراض به این تصمیم حاضر نشدند به میدان بروند.

در همین خصوص هادی ایزدپناه ، سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص اینکه سرنوشت بازی به کجا انجامید و آیا بازیکنان ذوب‌آهن در زمین حاضر شدند یا خیر، اظهار داشت: از مهمان نوازی مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بسیار ممنونم؛ چرا که آنها دو ساعت در این سرما تیم ما را پشت در نگه داشتند. با وجود این اتفاق هیچکدام از مسئولان این باشگاه به خودشان زحمت ندادند تا به دیدار ما بیایند.

وی ادامه داد: ناظربازی، نماینده فدراسیون و تیم داوری در اصفهان حضور دارند. با توجه به عدم حضور ذوب‌آهن در این دیدار این موضوع صورت جلسه شد. ما هم در حال برگشت به گرگان هستیم. در این اتفاقی که رخ داده، ما بیشتر از ذوبی‌ها ضرر کرده‌ایم. امیدوارم مسئولان سازمان لیگ به صورت عادلانه با این موضوع برخورد کنند تا حق تیم ما پایمال نشود. همچنین باید جریمه سنگینی هم برای ذوب‌آهن در نظر گرفته شود تا دیگر چنین اتفاقاتی در بسکتبال رخ ندهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *