آخرین وضعیت پرونده واگذاری غیر قانونی اراضی دولتی در دماوند

9:58 - 30 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۸۶۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب دماوند با بیان اینکه ۵۰ نفر از حافظان حقوق بیت‌المال بوده‌اند که علیه بیت‌المال اقدام کرده‌اند، گفت: این پرونده با سرعت و دقت بر اساس در حال رسیدگی است.

به گزارش ، ۲۳ آذرماه بود که دادستان عمومی و انقلاب دماوند از بازداشت سه نفر از کارکنان ادارات دولتی در خصوص واگذاری غیر قانونی اراضی دولتی و کشف فساد در این زمینه خبر داد و گفت: تحقیقات اولیه حکایت از واگذاری غیرقانونی صد‌ها هکتار از اراضی دولتی توسط این باند دارد.
 
دادستان عمومی و انقلاب دماوند خاطرنشان کرد: اقدامات این باند به صورتی بوده که چندین اداره را با خود درگیر کرده و سبب سوء استفاده زمین خواران شده است.
 
حسن ابراهیمی بسابی دادستان عمومی و انقلاب دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با تشریح آخرین وضعیت پرونده واگذاری غیر قانونی اراضی دولتی بیان کرد: در راستای مبارزه با مفسدان اقتصادی تحقیقات در پرونده‌ای که اخیراً کشف شده، حکایت از این دارد که بیش از ۵۰ نفر در این جرایم نقش دارند.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند خاطرنشان با تاکید بر اینکه این پرونده با سرعت و دقت بر اساس در حال رسیدگی است، گفت: در این راستا به دلایل بسیار خوبی رسیدیم که نشان می دهد این ۵۰ نفر از حافظان حقوق بیت‌المال بوده‌اند که علیه بیت‌المال اقدام کرده‌اند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *