رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیران در برابر توطئه‌های دشمنان بیدار باشند/ باید همه اعم از مسئولان و مردم روی پای خود بایستیم و کاری به تحریم‌ها نداشته باشیم

12:44 - 29 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۸۶۰۰
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: امروز رژیم‌های استکباری نظیر آمریکا و صهیونیست‌ها برای کشورهای اسلامی و ایران توطئه می‌چینند و در اتاق‌های فکرشان برنامه‌ریزی می‌کنند که چگونه ملت ایران را به زانو در بیاورند و بر اقتصاد و سیاست و فرهنگ این ملت مقاوم اثر بگذارند.

//////به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، اظهار کرد: اگر امور خیر از انسان‌ها سرزند برای مثال سرمایه‌ها در کشور صرف تولید و راه‌اندازی کارخانه‌ها شود، آنگاه زمین هم که از جمادات است به اذن الهی این اقدام خیرانه را ثبت و ضبط می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان داشت: تهمت‌ها و طمع‌ها و عدم توجه به کشور و عدم توجه به تولید و اهمیت ندادن به سرمایه‌گذاری و پول جمع کردن برای خود و اولاد، انسان را دچار ضرر می‌کند و چنین انسانی در روز محشر با روی سیاه از قبر احضار می‌شود.

وی با اشاره به برخی از علائم آخرالزمان که در احادیث بدان‌ها اشاره شده تصریح کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها داعش را ایجاد کردند و دستور دادند تا رژیم سعودی، داعش را از لحاظ مالی تامین کند. اما طبق احادیث یکی از نشانه‌های آخرالزمان، ضعف رژیم‌های استکباری و تکفیری است که ما امروز شاهد آن هستیم که ملت‌های اسلامی از رژیم‌های استکباری و تکفیری منزجر شده‌اند.

آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به توطئه دنیای استکبار در کشور عراق و آتش‌افروزی و فتنه‌گری در این کشور اسلامی گفت: وظیفه امت اسلام بیداری و توجه به نقشه‌های دشمن است؛ باید مسلمانان بدانند که مستکبران، اکنون در عراق چه جانیان و خائنانی را بر موج‌ها سوار می‌کنند و این وضع را در عراق بوجود آورده‌اند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان داشت: امروز رژیم‌های استکباری نظیر آمریکا و صهیونیست‌ها برای کشورهای اسلامی و ایران توطئه می‌چینند و در اتاق‌های فکرشان برنامه‌ریزی می‌کنند که چگونه ملت ایران را به زانو در بیاورند و بر اقتصاد و سیاست و فرهنگ این ملت مقاوم اثر بگذارند.

وی افزود: حال سوالی که مطرح است آن است که در برابر این توطئه دشمن، ما چه می‌کنیم؟ آیا بیداریم یا خواب؟ زمان، زمانِ بیداری است؛ مدیران و مسئولان باید بیدار باشند! باید برنامه ریزی کنند که چگونه نظارت و مدیریت کنند؟ چگونه تولید و صادرات را رونق بخشند؟ چگونه جلوی واردات و قاچاق را بگیرند؟ و همینطور که رهبر عزیزمان کراراً تاکید کردند باید همه اعم از مسئولان و مردم روی پای خود بایستیم و کاری به تحریم‌ها نداشته باشیم.

آیت‌الله امامی کاشانی در ادامه با اشاره به وضعیت شیخ زکزاکی گفت: عالم بزرگ نیجریه علامه ابراهیم زکزاکی بعد از جراحت‌های زیاد، تازه به زندان افتاده است؛ مردم دنیای اسلام وظیفه دارند که حداقل بخواهند که دولت نالایق نیجریه این مرد بزرگ را از زندان آزاد کند و برای معالجه او را به کشوری بفرستد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت عیسی(ع) گفت: ملت مسیح و مردم آمریکا اگر واقعا حضرت مسیح را قبول دارند باید دست رد بر سینه این حاکم نالایق آمریکا بزنند و بدانند که اگر این فرد جاهل مجددا رای بیاورد در تمام جنایت‌های او شریک هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *