رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلالی: به جذب بازیکنان جدید نیاز داریم

15:33 - 28 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۸۲۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:از هفته گذشته یک سری مدیر برنامه‌ها ۷۰، ۸۰ اسم به ما داده‌اند و این در شرایطی است که ما نیاز به جذب بازیکنان جدید داریم.

به گزارش گروه ورزشی ، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد که مهمترین صحبت‌های او را در زیر مشاهده می‌کنید:

*خوشحالم این فرصت دست داده تا دوباره به اینجا بیایم و شما را از نزدیک ببینم.
 
*امیدوارم فردا یک بازی خوب را در اینجا به نمایش بگذاریم و همه از آن لذت ببرند.

*امیدوارم در این بازی موفق باشیم، چون خیلی خیلی به این بازی نیاز داریم و این بازی برای ما مهم است.

*از هفته گذشته یک سری مدیر برنامه‌ها ۷۰، ۸۰ اسم به ما داده‌اند. برخی از آنها هم بازیکنان نساجی هستند، اما با این باشگاه قرارداد دارند. ما برای نساجی که باشگاه بزرگی است و هواداران و شخصیت‌های این باشگاه احترام قائل هستیم.

*۷۰، ۸۰ اسم به ما دادند و پرسیده‌ام کدام بازیکن می‌تواند آزاد شود. ما نیاز به جذب بازیکن داریم، اما اول این بازیکنان باید آزاد شوند و بعد با آنها صحبت کنیم.
 
*اگر بازیکنان آزاد نباشند، چه فایده‌ای دارد؟ در این صورت وقت تلف کردن است و اصلاً چنین چیزی نیست. این بازیکنان با نساجی قرارداد دارند و امیدوارم طوری نشود که آنها از نساجی جدا شوند.

*به هر حال با توجه به اینکه سازمان لیگ فرصت کافی ندارد و می‌خواست دو هفته از نیم فصل دوم را برگزار کند بعد نقل و انتقالات آغاز شود، یکسری تیم‌ها به این موضوع معترض بودند.
 
*چرا آنهایی که قصد تقویت تیم‌شان را دارند، باید دو بازی از دور برگشت را برگزار کنند؟ به دلیل همین اعتراض، سازمان لیگ مجبور شد تاریخ نقل و انتقالات را عقب‌تر بیاورد. وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، این مشکلات هم به وجود می‌آید.

*ما روی تیم نساجی و بازی‌های آنها خیلی دقیق متمرکز شده‌ایم و سعی کردیم بر این اساس برای خودمان ایده داشته باشیم.

*سجاد آشوری به دلیل مصدومیت در بازی مقابل نساجی حضور ندارد و سایر بازیکنان هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارند.

*نساجی تیم خوبی است، زیرا نفرات خوبی در پست‌های مختلف دارد و باید خیلی سنجیده مقابل آنها بازی کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *